|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Har den högtalare i bakdörrarna? Undrar om jag har det också. | |
|
...det hade jag. Men denna bil har väl ej komplett M-pkt? |
|
|
Kanske har köparen specat bilen så att den ska vara bökig att sälja, utan farth är för mig obegripligt i Sverige. |
|
|
Player: Kika på tex kromlisterna kring fönsterna, komplett m-sportpaket har alltid shadowline. Så som jag skrev innan så har den inte m-sportpaket utan bara m-sportkofångare av generation1. Sen har bilen inte elhissar bak vilket förbryllar mig. Det trodde jag var standard på 6 cyl e46 sedan. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
wendtan: Okej, jag uppfattade inte det så när jag läste vad du skrivit. Det är möjligt att du vet/visste det men det var inte många försäljare på BMW som hade en aning om det. Vad det gäller prisfrågan så har jag sagt likadant till min polare men, som han sa, han var redan över "limiten" prismässigt innan denna möjligheten upptäcktes. |
|
Den har väl M-sport bak också? Hittade en bild på min bil som hasso tagit. Är det samma spoilerpaket? Länk |
|
|
Player: Den har m-sport kofångare. på skånska så är det plural :) Detta innefattar även sidospoilrar. Ja de är samma paket. Generation 1 av m-sportpaketet. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Man har i alla fall blå lysen *s* Kanske det är fake? *s* Jag märker ingen skillnad.. | |
| Det finns visserligen vanliga glödlampor som skall se blåa ut, till exempel Philips BlueVision Länk men det är ändå stor skillnad på xenon och halogen. | |
|
När flyttade man upp sidoblinkers på 3-serien? Var inte det i samband med någon speciell tidpunkt -02 till -03. Vad betyder "face-lift" som det även talas om i detta sammanhang? Vad skiljer i pris mellan sedan och coupé? Jag tycker priset verkar vara "skyhigh"! Men skall inte företag gå med vinst? Köp privat! Bilen DU vill ha finns, den väntar bara på att du skall hitta den! |
|
| Man flyttade upp sidoblinkersen i samband med "Faceliftet" på årsmodell -02. De började tillverkas någon gång på hösten -01, september eller oktober tror jag. Faceliften ändrade även bland annat strålkastarna fram, spoiler, bakljus. Det finns säkert fler skillnader. | |
|
Det finns en -01:a med M-paket på Powerbörsen! Länk |
|
| Fast den är inte faceliftad. | |
|
Facelift är en förutsättning på sedanen för mig. Även coupén gör sig bra faceliftad, men på den är det inte lika viktigt. Till och med på den omdebatterade pristjänsten bilpriser.se så värderas denna bil till 184.000 på firma, och jag hittar ingen liknande bil mycket billigare, så "skyhigh" är väl ändå inte priset. Eller? |
|
| 185.000 till och med, men detta var med komfortpaketet. Utan 160.000. | |
|
Att köpa denna bil utan komfortpaket är en idiots verk. Eller? *s* För några år sen kom en med en E46 och pratade med mig. Han hade köpt en BMW 316 begagnad med M-sportpaket. Det var lite lustigt att välja det till en 316.. |
|
|
Elhissar bak fanns inte på min 320 -02 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.