|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hur upplever ni att denna ligger till prismässigt? Vad bör ett slutpris utan inbyte ligga på? Finns ej vinterhjul till bilen. Länk | |
|
Den var riktig fin. Jag skulle tippa på 160-170.000:- ------ Länk Länk |
|
| Svensksåld? Utan Multifunktionsratt år 2002! Dock står det i beskrivningen men den är fel, se bilder! | |
| Multifunktionsratt skulle väl en sån svensksåld ha så den kan väl inte vara det? Min 320 med komfortpaket hade det... | |
| Intressant, det har jag inte tänkt på själv. Bilen är dock svensksåld enligt vägverket. Tillverkad 2002/06 och registrerad 20020701 första gången. | |
| Multifunktionsratt ingick i komfortpaketet, som väl nästan alla valde, men dock inte alla. Jag har för mig att även regnsensor och fällbart/delbart baksäte ingick i komfortpaketet, men detta inkluderas ej i den angivna utrustningen. | |
| Och skidsäck som jag måste ha... | |
|
Nockenwelle: KOMFORTPAKET 3-serie Coupé: Multifunktion för ratt, Larm, Regnsensor, Xenonljus, Klimatautomatik, CD-spelare, Radio BMW Business KOMFORTPAKET 3-serie Sedan: Multifunktion för ratt, Lädersportratt, Larm, Fällbara ryggstöd bak, Regnsensor, Klimatautomatik, CD-spelare, Radio BMW Business Som kuriosa så ingår rails i komfortpaketet på Touringen annars som sedan. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Bilen har blivit småskumt specad. Den har inte m-sportpaket, men dock M-sport kofångare av generation 1. År 2002 så fanns m-sportpaket II att välja, den kan dock vara tidig 2002:a. Det går att speca en svensksåld bil som ovan, men de är oerhört korkat ur kostnadssynpunkt. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Avsaknad av MFL borde rimligen påverka värdet klart negativt väl? |
|
| Gärna flera synpunkter på värdet, trots att livsviktiga funktioner som multifunktionsratt saknas. | |
|
Jag tycker att xenon, larm, multiratt, regnsensor saknas på bilen. De kommer göra bilen svårsåld framöver enligt mina erfarenheter. Med komfortpaket bör bilen vara värd runt 160-165 kkr. Utan dessa vet jag faktiskt inte. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Xenon har dom väl inte normalt, men resten är ovanligt att det inte finns.. | |
| wendtan: Jag håller med, xenon och framför allt larm är något jag vill ha. Förresten så kan jag passa på att berätta att jag tycker att din bil är väldigt smakfullt utrustad. | |
| Jag märker ingen skillnad på Xenon och dom vanliga.. Märker ni? Däremot så hade extraljus gjort susen... | |
|
Åsbrink: Man tackar! Jag rekommenderar dig att leta upp ett exemplar som har det du önskar. Att eftermontera xenon och larm är ganska kostsamt. xenon 12kkr, larm runt 5kkr. Tom i norr: Märker du ingen skillnad på halogen lampor och xenonlampor så börjar jag undra hur väl fungerande din syn egentligen är :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Det är svårt att hitta bilar som är precis som man vill ha dem, och om man gör det så ska säljarna ha väldigt bra betalt. Vid en första titt på begagnatmarknaden så verkar det finnas hur mycket bilar som helst, men om man sen har vissa krav på färgkombinationer, utrustning, skick och pris så faller många bilar bort. Har letat ett tag nu, men det verkar som om jag får fortsätta leta efter den perfekta E46:an! | |
|
Har för mig att MFL kostar ca 5KSEK att eftermontera på e39 iallafall. |
|
|
Åsbrink, låter som ett klokt beslut, udda fåglar brukar vara svåra att sälja. Men hur fan har första ägaren tänkt när han valde utrustning? Just komfortpkt är ju grundläggande utrustning. Vad kostade ACC att köpa löst? |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
wendtan: Jag har en god vän som beställde en topasblå 320i år 2002. (Den ser för övrigt ut precis som bilen i annonsen men har bara rullat 2500 mil och är, minst sagt, pedantiskt skött.) Detta gjordes under sommaren 2002 och han valde gamla M-fronten och bakstötfångaren av ekonomiska skäl. Så detta gick att beställa även en bra bit in på 2002.. Vi upptäckte denna valmöjligheten av en slump som inte ens försäljaren hade en aning om. :) |
|
Mr 02: Jag är fullt medveten om detta, M-sportpaket 1 fanns som tillval ända fram tills produktionsstopp på e46 sedan. Varför man väljer det är dock för mig en gåta, de kan inte varit många tusenlappars skillnad på generation 1 och 2. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.