|
|
|
|---|---|
|
Någon som har några erfarenhet utav dom Funderar på att börja serva bilen där kanske, eftersom dom utalar sig att vara BMW Experter. Länk | |
| väcker tråden då jag úndrar samma | |
| Har haft min v70 där för koppling + packboxbyte.Dem kan ha haft en stressig dag,fick sätta tillbaka kabel klämmor bromsoljelock+div antal bultar.Det var iofs 4 år sedan,dock billigare än volvo. | |
| Glömde skriva åk tvärsöver korsningen till MBM bra service bra pris. | |
|
Jag känner dem på motordepån, ägaren är BMW fantast sedan urminnes tider. Har en riktigt fin m3 e30 som står och glänser där inne. Dock mekar han inte riktigt, utan ibland. Däremot har dem i alla fall 2 mekaniker som jag har förtroende för, har fått skruva på mina bilar förr i tiden och de brukar även få göra det nu om det är någonting jag inte kan fixa själv. Angående deras priser så finns det billigare ställen men min erfarenhet säger i alla fall att dem är bra och därför värda mer än "nisses på hörnet". |
|
|
Håller med Touringthomas. Åk över och snacka med Lasslo på MBM. De jobbar i stort sätt bara med Merca och BMW. Mycket hjälpsamma. DANNE Min bil: Länk |
|
| Har varit där och servad bilen ett antal gånger och är hel nöjd | |
| bara TVUNGEN att säga: åk INTE till mbm, snubben där repade mina fälgar och vägrar betala ersättning! | |
|
Muratos- Läste din andra tråd. Konstigt, har alltid blivit klockrent bemött av både Lasslo och killen jag misstänker du menar, som skrapade dina fälgar. Tråkigt. Hur la du fram din version för honom? Du verkar ju rätt arg (vilket jag kan förstå), men stog du där och gorma eller var du lugn och sansad? MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
danjel. från början blev jag lite sur på killen som hette denis när jag såg dem, men sedan var jag lugn och sansad när jag pratade med lalle (tror jag han hette) det verkade vara mer tvärtom, han verkade vara argare än mig, jag tror faktisk att han repade dem med verktyget man använder för att ta ut däcken, ser ut som en kofot tror jag..kom o tänka på det tidigare idag. ska ta o prata med mrf imorgon, tydligen så är de medlemmar där, får se hur mkt hjälp jag får.. känner du dem eller? |
|
|
Muratos- Inte personligen. Tycker bara de verkar seriösa. Alltid RIKTIGT hjälpsamma och trevliga. Förstår att du e skitsur, det hade jag också varit. Skriv gärna hur det går för dig. MVH, Danjel (fd. Dandelue) Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.