|
|
|
|---|---|
|
vilken bil lönar sj mest o köpa en 325:a eller en 318is 16v.. eftersom min 320i börjar bli ganska trött o rostig =/ Varför åka rakt när man kan åka i sidled? Gasa Tills Det Rasar! | |
| 325 såklart eftersom den har sexa. Men åtskilliga personer kommer att rekommendera 318is. Men 325 är min åsikt. | |
|
Vad ska du göra med bilen? 325: Mycket starkare och snabbare än 318is. Bra bil för dig som vill köra fort. 318is 16v: Inte alls lika snabb som 325, jämn snabb med en 320. Den (förutom M3) mest välbalanserade E30in. Bra banbil / busbil. __ ///M som i Mugge. |
|
| tänkte ha den att drifta me o spela fan den behöver bara gå typ 170km/h max men d ska spinna =) för ja tänkte bara när dom nästan har lika mycket hästar så, i fall man skulle turbo konvertera | |
|
325i är def din bil /Pelle |
|
| Hade rekommenderat dig en tidig 325i E36 då. Lättare att åka brett med än E30. | |
|
E30 kan vara rätt stygg att åka brett med, vänder lätt runt istället. De kanske är bättre med diffbroms, men det har jag ingen erfarenhet av. Gamla 5-serien E34 är däremot riktigt skön att åka på ställ med, mycket välbalanserad och kontrollerad. ------ BMW CS #04839 Min bil: Länk |
|
|
jo d va d ja tänkte på för 325:an blir så fram tung när de e 6a då kanske det är bättre me en 318is 16v som inte är så framtung och turbo konv den ist har lekt lite me min 320i mn d e så sur orkar bara på grusväg va o körde i e n sten häromdan så bakaxeln for =/ inte bra me stenar när man har ställ i 110 =D Varför åka rakt när man kan åka i sidled? Gasa Tills Det Rasar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.