|
|
|
|---|---|
E23 |
En enkel fråga, är dom seriösa på Autohallen i Helsingborg, eller säljer dom gamla lik ? E23 |
|
Jag köpte min bil där och är helt nöjd med affären, alla papper i ordning och inga konstigheter eller dolda fel. Gjorde ett M-test och kollade upp mätarställningen på BMW innan jag köpte bilen och det var inga problem med något av det. Men jag vet att det finns en del som har en annan uppfattning om bilhandlaren. När jag var där och tittade så fanns det bilar på både plus och minus om man säger så, som hos de flesta bilhandlare. |
|
|
Sök på autohallen via sökfunktionen. Du får nog ta dig dit för att kolla in vibbarna själv.. Lycka till med ev. bilköp annars |
|
325Ci |
Har köpt en Volvo 855 95a där 00 som de påstod hade rullat 10200 mil, När jag sedan skulle göra service på den vid 12000 mil bad jag verkstaden byta kamrem samtidigt. Det visade sig att där var en lapp på insidan av locket som sade att där var bytt kamrem i Tyskland Feb 1999 på 15700 mil. Vid en koll på deras bilar ser ni att alla dessa har gått ca 10200 ( konstigt va) Jag har bara hört skit om de sedan detta inträffade, I Helsingborg finns det en seriös handlare AUTOHAUS är ofta inne på deras hemsida www.autohaus.se och tittar, har även besökt dem, de verkar väldigt seriösa. Har hört mig omkring om autohaus och bara hört positivt. |
|
Ser ju inte 100% seriöst att ha "extrapriser" på alla sina bilar som dom har på bytbil.com... Men det vet man ju aldrig :) |
|
| 325Ci: Förresten var det ju inte en enda av dom som hade gått 11200 mil :) | |
325Ci |
hehe |
|
Måhända att Osprays bil var det lysande undantaget som bekräftade regeln. Men vid de tillfällen jag tittat på det stället har det skådats en märklig blandning av skrot, odokumenterade bilar och annat mupp. Min högst personliga uppfattning är att jag inte skulle köpa ett dugg där utan gå vidare, bra bilar och handlare finns det gott om. |
|
E23 |
Håller mig nog borta därifrån, blev frestad av priserna, men knappast lönande i längden antar jag E23 |
| var där och fluktade på en 530 touring med når vulgärt Schnitzerpaket... -94 8000 mil... lite skeptisk blev man... inte ens 1000/mil år...hmmmmmm på en bil som var såååå dyr för förste ägaren... låter för bra i mina öron.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.