AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
848

va in till "stan" och letade packbox fick svar: "finns ej åk till bmw" e28

kan man beställa hem grejer från bmw? behöver en packbox till motor för typ 50-100 kr och det kostar 300 :- för mej att åka till närmaste bmw återförsäljare, ganska krisigt fick på besiktningen så snabba svar upskattas

putte
parolof
fråga dom som du tänkte köpa ifrån då..
Eller så beställer du från motornord de har det mesta till BMW.

MVH
dom jag pratade med var mekonomen och ett företag som heter inseco men inget av dom hade nån kontakt med bmw, har motornordh nån hemsida där man kan se vad det finns för grejer?

putte
parolof
Länk
Jo
24.791
Johan B
318dT X-drive F31
Mercedes C220CDI S204
Faktum är att Mekonomen ofta är dyrare än BMW när det gäller reservdelar....kolla priserna innan du tar "rådet" för givet!

Mvh

BMW – Weltmarke aus München!
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
Varför inte ringa närmaste BMW-handlare och förklara läget? Tror inte dom är omöjliga. Har fått grejor hemskickade t ex från BMW Solna, visserligen rörde det sig då om grejor jag beställt (och förskottsbetalt) men ändå.
Annars kanske du kan be någon som bor i närheten av en BMW-handlare att knalla in och köpa packboxen och posta till dig?

/// Gunnar E.
Jag har beställt grejor från bmw och fått de hem skickade med faktura. Detta var bmw i grästorp. Även de i uddevalla har erbjudit sig att skicka grejer.
/Lidberg
låter bra de löser sej säkert

putte
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.