|
|
|
|---|---|
|
Är det några fler som har beställt E90 touring? Vad har ni tagit för utrustning? När blir bilen levererad? m.m | |
|
Jag kan fylla på med fler funderingar... Kommer de fyrhjulsdrivna x-modellerna samtidigt som de bakhjulsdrivna i september? Eller är den bara 320d och 325i som kommer till en början, och övriga modeller senare under hösten, som jag hört tidigare? //Chrille |
|
| Jag var hos min leverantör idag och ändrade lite på beställningen.vad han visste så skulle fyrhjulsdrivna E90 Touring komma först i början av 2006 | |
|
OK, tackar för svaret! Vad har du beställt för något då, christer.n? Skulle jag beställa en E91 skulle det nog bli en: 320dA Touring Alpinvit (vågat?) Svart tyg/läder Aluminium Interiörlister Advantagepaket Comfortoaket Dynamicpaket Steptronic 18" Ellipsoid 162 Individual tonade bakrutor Avtagbart drag Mvh Chrille |
|
| tycker personligen att touringen var snyggare än sedanen..hade ja beställt en skulle det vara en sparkling-grey metallic | |
|
bmw_chrille: Svart tyg/läder är helrätt men aluminium lister är grymt svåra att hålla rena. Det kommer kolfiber lister, sådana ska jag skaffa. No More Limits! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.