|
|
|
|---|---|
|
alla dessa framspoiler som man ser till e34, visst limmas dessa fast på den befintliga kofångaren? jag undrar då hur man kommer åt muttrarna som håller fast kofångaren ifall man vill ta ner den.... A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! | |
| jajemen, i de flesta fall sätter man spoilern mot underkanterna på hörnlisterna som täcker muttrarna. | |
|
Länk den där ser ut att täcka hela kofångaren... A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
| ja det där har jag också undrat , så få höra hur ni andra gjort mvh robban | |
| det e ju skillnad på en läpp o en hel front... o när man ser era svar så tror jag inte att nån av er har ens sett det göras tidigare? men på en hel front så tar man ju av den gamla o skruvar på den nya... på en läpp så limmar man den i nederdelen av den befintliga fronten... | |
| måste säga detta med... du baader, den länken du satte upp är en hel front, den ska inte limmas utanpå originalet, den ska skruvas på EFTER att du skruvat av originalet | |
|
hej men hur ska man kunna skruva fast den om det är en hel front för fästbultarna går ju rakt ut? , och sen så täcks ju den av list på orginalet men på denna bilden så verkar det ju ej finnas sådana ! mvh |
|
| det finns ju hål i fronten som gör att den passar när du ska skruva fast den... | |
|
det finns ju hål i fronten som gör att den passar när du ska skruva fast den... IP: ...[.144.64] hur menar du nu för på dessa fronter så finns det ju ingen list som täcker bulthålen på framsidan, så som det gör på orginalet , så det kan ju inte funka mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.