|
|
|
|---|---|
|
Funderar starkt på att köpa denna bil. Det är en -01 (automat) som gått 12000 mil. Finns det någon som kan bistå med länkar eller annan info om bilen? Exempelvis tester, teknisk info, kända problem, egna synpunkter etc. | |
|
P.S. Bilen kommer att användas som familjebil. Vi har provsuttit och hela familjen verkar få bra med plats. Bagaget verkar rymligt med plats för barnvagn. Har precis sålt vår 523 touring -00 pga att den kändes som att en kombi var i största laget. Är jag galen som köper en 530, Sedan, med anledning av ovan? Kan tillägga att jag får ett förmånligt pris med anledning av personlig kontakt med BMW-handlare (brorsan). /Zubo |
|
|
Det saknas en länk till bilen. Flåklypa |
|
|
Länk Brorsan kan du väl lita på... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Brorsan litar jag ju på. Skulle dock vilja ha lite mer kött på benen. Det jag är intresserad av är väl främst om ni har några synpunkter, tips etc. på själva modellen (-01) |
|
|
Är den i bra skick är det en toppenbil att köra och åka i. Kolla Länk och sök på biltester/bmw så finns en dela tt läsa. Eller ladda hem test från teknikensvärld.com, kostar 30:- men är välskrivna. /M Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.