|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, Har nyligen sålt min 325.. och nu är man på jakt efter nått nytt. Funderar på att skaffa en kombi så man har kikat lite på V40 T4.. Audi A4.. Passat osv osv... Men finaste kombin är ju 3-serien!! Vad jag är sugen på är en 320i årsmodell 2000 - 2002 som gått runt 8000 mil. Vad ska man betala för den och är det nått speciellt man ska ha i åtanke när man provkör den osv..? Vanliga fel? Tack på förhand! //j | |
| hm.... verkade som att jag loggade in med en annans användare.. tror vader får byta pass :-/ | |
|
är detta nått som är intressant..? Länk Någon som vet nått om bilfirman? |
|
|
Bilen i länken är nyimporterad (reggad 2005-06-29) vilket ofta betyder att det finns ett vinstintresse eller att ett allvarligt fel finns. Med tanke på att bilen även endast gått 8500 mil så skulle jag misstänka mätarskruvning, eller ännu värre - rätt miltal men rejält krockad och förhoppningsvis ordentligt reparerad. Naturligtvis kan jag ha helt fel. Mvh |
|
|
Håller med dig... Men om någon i Örebrotrakten kikar på den så får dom gärna meddela resultatet.. Priset är ju trots allt lockande. I Tyskland är man väl skyldig att upplysa köparen om bilen är krockad?? Men hur kollar man detta i efterhand från Sverige? Miltalen går väl att verifiera genom att beställa urdrag från alla servisar som är gjorda på bilen i Tyskland?? //j |
|
|
Skaffa en 320 från 2001 så får du 170 hästar istället för 150. Det skiljer sig inte mycket i pris för en 325'a heller som har 193, dock inte lika vanlig. Men viktigaste är ju att det är ett schysst exemplar... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.