|
|
|
|---|---|
|
Har fått tag i en billig In-Dash spelare(tror de heter så) Men undrar om dom passar in i orginal stereo hålet? verkar ju aningen större än en vanlig stereo..? Hur kopplar man in en sån utöver en vanlig stereo? Är inte så haj på dessa saker som ni kanske förstår.. | |
|
Vad menas med "In-Dash"? Carl |
|
|
Nej då E34 har hål för standard DIN radio så det är bara och välja en lämplig std radio Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
In-Dash är typ = DVD/Mp3-spelare med skärm. Gasar-Magnus: Vad menar du med de där? välja en lämplig std stereo? |
|
|
Ja 99% av alla headunits har normalt DIN format även många av dom med utfällbar skärm s å det kallar jag standard stereo till skillnad från dom modell specifika apparaterna i t.ex E39 E46 m.fl. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Okej,då förstår jag! då får de bli en sån av någon modell... Någon modell som rekomenderas? Tack för svaret förresten! |
|
|
Play it safe: Sony eller Pioneer gillar jag ger valuta för pengarna, Clarion och Panasonic kommer jag sällan överens med knapparna på... Alpine har alltid kännts "gammaldags" i design och knappar och onödigt dyra förr iaf.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
De fungerar ju alltid,men dom är rätt dyra om man jämför mot tex dessa: Länk Är nånting av detta nåt att ha? |
|
|
Undvik Importservice. Flera har tydligen problem med att få grejorna. Blaupunkt har en fin In-Dash med mycket finesser till vettigt pris Länk Den finns även i paket med navi Länk Blaupunkten har en uppsjö av in och utgångar. /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Jaså,de är så?! kanske man ska kolla upp nåt annat då... Men vilka säljer blaupunkt då? varken MDS eller BRL gör de... Vad kan priset ligga på en sån då utan navi?? |
|
|
Haas: Knappt lönt att köpa den utan navi, det skiljer bara ett par tusenlappar. Du hittar nog ingen vettig Blaupunkt åf i Sverige. Tyskland är det rätta stället att handla Blaupunkt och bilstereo billigt. Här hittar du Blaupunkten billigt Länk /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
| Kolla ifall Länk har nåt intressant | |
|
Tack för länkarna. Pixmania har jag kollat lite på,har mest intressanta priser på vanliga Mp3-stereos. Kollade även runt lite på dom tyska sidorna,men tycker inte de verkar så himla billigt...17-1800 euro för en med navi,får man ju en fin här hemma med för,eller? Kolla denna:Länk Tycker den verkar prisvärd. |
|
|
Undrar lite mer om dvd-spelarna/skärmen... Hur inkopplingen fungerar,alltså vad som behövs kopplas utöver vad man behöver för en vanlig sterero? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.