|
|
|
|---|---|
behrozosogh |
hej! såg ni annonsen på M3an för 80.000 i jönköping?? jag e på väg o köpa den.skulle vilja ha råd av er som vet nått om den. Tacksam för svar. Catch me if you can.. GLÖM INTE!! De du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
|
Tja. Vet inget om bilen som så, men känns den bra så är det bara att köpa, hade ja haft pengarna hade ja gjort det själv..det är ju så jävla äckligt bra pris...du kan säkert tjäna 30 lax på den om du känner för de. HAHAHAHA....rolig signatur f.ö. MVH: Henrik ///M3 |
|
behrozosogh |
Tack mannen!! nått mer än vanos o låda o o motorljudet man bör kolla extra noga på? Jag har fått för mig att den bilen har varit ute på annons engång tidigare i år för rätt billig pris då med.stämmer det? Tack för svar! Catch me if you can.. GLÖM INTE!! De du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| ja den bilen har varit till salu ett tag nu, tror arr han ville ha under 100000 sisst med. | |
|
När jag pratade med honom ville han ha handpenning insatt på kontot, och kunde inte visa bilen förrens till helgen. Och att köpa för att tjäna på är nog inte vidare lönt då de m3 som finns till salu inte blir sålda för 100000 ens, 3.2or då.. |
|
|
en 96:a för de pengarna är en riktig rishög, men om du söker en billig 3,2:a så visst förstår jag dig men en f9in ligger 50 flaggor över :) |
|
|
Att det verkar vara skumt tycker jag också, men snälla döm inte en bil efter priset. Som sagt de m3 3.2 jag sett i annons blir inte sålda för 100000 kr ens och en av dem vet jag är väldigt fin och välskött. Gick en svensksåld 97a med en ägare för 110000kr, så säg inte att de ska kosta 130000 för de får man ändå inte,tyvärr |
|
behrozosogh |
så ni tycker att jag ska slå till? Catch me if you can.. GLÖM INTE!! De du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn |
| är bilen inte såld redan? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.