|
|
|
|---|---|
|
Hejs Bilen måste ha ny skärm, samt lack av denna & fronten på grund av att vissa inte kan köra bil..... :-( Dessutom lyckades puckot träffa framfälgen så den måste bytas + kolla framvagnen som knakar & knäpper I dessa semestertider är det svårt att hitta bra verkstad, emotser gärna tips på BRA & duktiga verkstäder i Stockholm som gör både plåt & mekaniska rep. Tack på förhand! | |
Paap Reeder |
... skulle jag drabbas som du skulle jag försöka nå Skälby Plåt och Lack. Ligger i Bålsta. Har sett en 3,0 CSi som dom lackade och den såg för jäkla bra ut. MVH /// Paap R |
| Nu igen!?!? Hade du inte en sammanstötning i våras också? Jag rekommenderar SWEPOL i Brandbergen. Just nu är det semesterstängt men om jag inte minns fel så öppnar de på måndag igen. Otroligt duktiga på att bryta färg för att undvika nyansskillnad. De har lackat många entusiastbilar, jänkare, roddar, hela Svempaåkeriet m fl... | |
|
Alla har sem stängt...perfekt timing verkligen.. Kul med hyrbil! ;) |
|
| Skälby hr jag lackerat om en bil på, de blev en miss (en droppe) vid ett dörrhantag, men de lackerade om den därren då jag visade det för dem, så jag är nöjd! | |
|
Värmdö Bilskade Center AB Tel. 08-570 105 35 Minos v. 10, 13444 GUSTAVSBERG A2 Plåt & Lack AB Tel. 08-570 301 30 Gula Porten, 13440 GUSTAVSBERG 2 riktigt bra företag. Du bor väl dessutom i Nacka? ///Jesper -=Svenska E28/E12 Registret=- Besök gärna: Länk om du har en E28/E12 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.