AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.372

E60 279000kr på Förenadebil?

Kan säkert få ner den till 269000 om man klipper till direkt. Är det bra pris, eller ska jag behålla min? NU eller ALDRIG?!

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Ops --------> Länk

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Personligen tycker jag modellen är undermotoriserad. Kan du få den för 269' så är det ett okej pris.

Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
är det inte bättre att vänta lite tills du hittar minst en 525... 520n känns riktigt tunn i motorn tycker jag.... :/
Duger 520 så är det väl bara att slå till :)

// Erik

----
No real power -just KCR :)
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Jag tycker du ska slå till om du får den för 169. 170 hästar är helt okej enligt min mening.

Men vad är erbjudande för utrustning? Aldrig sett det i en bil tidigare =)

Schnelle fahrt, Härliche fahrt.
li
1.959
liste
535i -89
Jag tycker, till skillnad från föregående talare, att 520 räcker ganska långt. Bra färgkombination, bra utrustning, hyfsat pris... Om den känns rätt när du väl står framför den, så tycker jag att du ska slå till!

Fler bilder finns här: Länk
Ska gå o titta på den nu....

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Har tittat på den men inte provkört (kom dit sent). Den såg okey ut men klädseln vart skitit tyckte jag. Ringde o pratade med en polare som kör 520 då och då på jobbet och även han säger att den är undermotoriserad, svag acceleration och saknar piggheten i motorvägsfart, Jag väntar lite till och köper minst en 525:a...

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Visa användare
61
John540
540ia -93
hej! behåll din den ser ut som en riktig bmw, den som är snygg av de nya är 6 serien och 7 de andra vetta fan asså, är inte så snygga, men din som du har nu var riktigt snygg.

MVH John
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Vettigt val Dragolito!

// Erik

----
No real power -just KCR :)
ok tackar, kommer sakna utseendet på min e39:a annars

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.