AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.641

116i = lättsåld!

Vill bara dela med mig av den snabbaste bilaffären jag varit med om hitills. Satte ut bilen på Blocket igår och efter 2h var den såld. Spekulanten köpte den direkt på telefon, kommer och hämtar den om ett par timmar.

Har varit väldigt nöjd med bilen och de 2300 milen som vi har kört med den har varit bekymmersfria. Nu får det bli nåt nytt, men vad?

MVH Richard
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Det var verkligen snabbt! :) Tyckte min MINI var snabb på 4a dagar :)

Grattis till den snabba bilaffären! Nu ska du självklart köpa en M5 E60 :)))

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
För lågt pris? :-)

/Udo Dirkelsniff

Länk
Ja det var skönt att det för en gångs skull gick undan..

Japp, en beställning på en nya M5:a är redan ordnad, passa även på att beställa ett par M6:or när jag ändå var igång, hehe=)

Udo Dirkelsniff: Jag är faktiskt rätt nöjd med priset, begärde 195.000 och fick ett par tusen mindre. Billigare vid snabb affär! =)
*hehe* :)))

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
gu
3.191
gunnare
X3 35d -15
i3 120Ah -20 (hustruns)
1500 -63
Z3M Roadster -97
F750GS -19
R1200GS -16
R90S -74
701 Enduro -18
CRF250L -14
HVA M24 -46
K1 -90
NiZsE, kan man misstänka att en 120d finns med bland de alternativ du överväger...?
Grattis till den snabba försäljningen, tänk om min gamla E28 var lika lättsåld...

/// Gunnar E.
gunnare: Ja, en sån finns allt med i tankarna. Hade inte alls vart fel. Men vi funderar på att avvakta lite och köpa nån billigare bil och bara ha till jobbet ett tag. Hade ju inte vart fel att köpa en lätt begagnad 130i till våren.

MVH Richard
Visa användare
1.455
tegel
E82 125i Coupé 2012
F07 530d xDrive 2016
195, kostar inte en ny bil ungefär lika mycket?

Grattis till bra betalt!

/M

Min bil:
Länk
Med paketen och metallic springer priset upp till 230-240.000
för en ny etta.

No More Limits!
Clubsport

Tycker att värdetappet på en p princip ny bil med 2300 mil på mätaren på kanske 40" är ganska överkomligt.
Trodde att en dylik säkert skulle sjunka 25" redan när man åker från handlaren men suget efter en etta kanske är större än vad jag trodde.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.