AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
4.402

Vem slår denna man på fingrarna?

Sida 2 av 2
Visa användare
1.320
markkus
M535i -86
528i -87
535iA -87
M535i -86
518i -87
Fy fan så han kör, riktigt grym film, kom på mig själv med att leka Stuck då jag var ute och kände på M5:an efter lite mek tidigare idag :)
Tigerr
herre jistanes!
vilka varv ligger den bilen på? låter som det överstiger 7k emellanåt. ^^ jag ska nog testa vad jag själv kör nordslingan på ikväll. jag har en toktrimmad m3 gtr. tror nog att jag får köpa en ny.. :/

tacka vet jag gran turismo 4. ^^
Va? Snacka skit "Forza Motorsport" RULES! =)
bustorp
Viket/vilka PC-spel har ringen som bana? Har inte kört bil på PC:n på länge trots att jag har ratt. Finn det någon demo att ladda hem?
Länkar?

"Ödmjukhet inför kunskapen"
Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Lite om bilen: Länk

__
///M som i Mugge.
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Maxad film, även om han körde lite fegt ;-) Vad ligger rekordet på, oavsett fordon. Såg rätt kul ut när en Audi(?) blinkade vänster vid 5 minuter för att gå åt sidan. Vilka var de andra, söndagsåkare? Riskerar man att råka ut för en sån om man är där och provkör?Skulle var kul (?) att åka med iallafall!
Sigdarve

Kolla här, längst ned på sida 3.
Länk
Kolla även här Länk

- Men jag kan ju ha fel!

E12/E28-problem/lösningar finns här Länk
He
97
HerrRennen
BMW M Coupe
Shit killen kan verkligen ratt.

Skulle jag köra så fort där, så skulle min mamma ge mig en FET lavett, det där var sjukt grymt...
Satan vad han kör, måste hem och öva med GT4.

/Fredrik
Hans Joachim Stuck är en av de förare jag hyser absolut mest respekt för. Med den enorma rutin han har, och den bilkontroll han uppenbarligen besitter är det uppenbart att han är en av världens mest mångsidiga förare.

Haglund,

Var köper man den DVD:n??

Mvh,
Kalle
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Dedn gamla länken fungerar inte längre. Här är en ny film som börjar litet tidigare än den förra. Jag kan inte få nog av filmen.
Länk
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Filmen är litet längre också, mysigt ljud på slutet. Tänk om man fick åka med!
Mja, lite slamrig låda kanske, är det inte ett litet uns av det typiska vinandet från slutväxeln också som man ibland kan höra på lite äldre BMW...)))

FP
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
Jäklar vad han kör!
Hur lång är banan? Måste var hur lång som helst ju! Sista rakan var helt otroligt! Undrar hur sanbbt det gick just där.

MvH Bmw 4-ever
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
peter78w

Jag vet inte, men jag tror att andra här på forumet har rätt bra koll...
la
639
larsssss
325xi Touring -06 (E91)
han verkade rätt nöjd med insats på slutet. det hade jag också varit :) vilken film.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.