|
|
|
|---|---|
|
Nån som provat deras nya produkter? Och isåfall vart fanns det? Har inte hittat på det i mina lokala OkQ8 butiker än. Ser dyrt ut men verkar värt att prova. No More Limits! | |
bustorp |
Jag tror utseendet kan bedra. Turtle har aldrig gjort något KANONbra, bara hyfsade grejor. Man ska inte lita på förpackningen. Det är det fabrikanterna vill. Men prova du, och återkom med utlåtande...... "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
det är smäck.. gammla produkter i ny förpackning, 40-50 talisternas favo märke.. lever på gammla meriter..dom är omkörda av andra märken nu.. det är inte den höga farten som dödar, utan det plötsliga stoppet!! |
|
|
Jag har testat vaxet. La på det med Cyclo polermaskin. Mycket nöjd med resultatet. Fin lyster och djup i lacken. Hållbarheten kan jag inte uttala mig om ännu. Har testat de flesta märkena som finns på marknaden, gillar att prova och bilda mig en egen uppfattning. Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
bustorp |
Huvudsaken är ju att man själv blir nöjd. Har du tur så håller det några månader, men knappast över vintern. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Sen är det ju så att man "lär" sig ett märke och dess för- och nackdelar. Själv har jag fastnat för Smartab´s produkter. Men som sagt, kommer det något nytt så testar jag gärna. Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.