|
|
|
|---|---|
|
Hej på er!!! Jag tänkte höra om det är några Alpinor här ifrån som ska dit?, förutom dom som anmälts sig i Alpina cs. //Morgan Alpina Club Schweden Länk | |
|
Nä hepp där ser man. //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Vissa trådar tar lite tid innan de kommer igång, jag kan meddela att jag inte kommer i alla fall. Mvh Ola Thomasson Alea iacta est, the dice is rolled |
|
|
Jag hade tänkt att komma men nu fick jag bilen såld och dessutom så måste jag på detta även jobba=( Men brukar det vara nåt bra på söndagen? Ska ju bara jobba på lördagen.... |
|
|
Synd att ni inte kunde komma. Så du har sålt din Tobias. Var gick den någonstans? //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Den gick till Södra Sverige... Upprepar vad jag skrev förra gången: Men brukar det vara nåt bra på söndagen? Ska ju bara jobba på lördagen.... |
|
|
söndagen brukar vara bra den oxå! så tveka inte att komma bara för att du inte kan på lördagen. En tumregel är att allt tid på knutstorpsträffen är kvalitetstid oavsett om det gäller dagar,timmar eller minuter.. årets upplaga lär inte bli sämre. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:DK41 411 www.bimmer.se Länk |
|
|
Ok, då kanske man får hitta en chaufför då så man kan ta sig ned på söndagen. Ska på 40-års fest på lördag kväll, så risken finns ju att det kan bli blött!=) |
|
|
stensth: Borde väl inte bli så svårt att hitta det till en M5 Touring:-) //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Lazy: Jo det är ju det tyvärr! Många jag känner ska på denna fest, annars så får man kanske be mor&far köra ned. Fast då tvivlar jag på att vi åker min bil utan deras M535 87, som är i stort sett i nyskick! |
|
|
stensth: Inte helt fel det heller. //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Lazy: Näe, mor&far köpte bilen för en 7-8 år sedan, då hade den enbart rullat sommarväg, ej när det regnat eller på grusväg! Nu har bilen rullat ca 10200 mil, tror det stog det i alla fall när jag hämtade dem på Landvetter i Juni efter deras semester. När dem hade köpt bilen så lämnades den in för service på Bilsalongen i Skövde och verkmästaren hade aldrig tidigare sett en sån fin M535:a i detta skick...=) |
|
|
stensth: Ser fram imot att se deras pärla! //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Lazy: Inte säkert att dem åker dit ned, men dem har varit där tidigare år så det finns risk om dem inte ska göra något annat. Har bara pratat lite löst om arrangemanget med dem. Vi fårse vad som händer... Nu ska jag ominstallera Xp för tredje gången ikväll!=( |
|
|
Jag ska dit, men jag har ju ingen alpina... sorry! ;) |
|
|
Jag hade gärna dykt upp, men har tyvärr förhinder. Hoppas kunna delta vid nästa evenemang. |
|
|
Planerar att åka ner på söndagen, är på bröllop imorgon. Stensth: Försöker också hitta chaffis (pga dålig karaktär...) /Tobbe |
|
| Som det verkar nu så ska det ju regna på söndag och då tror jag att jag står över detta... Känns inte så roligt att åka ca 80 mil bara att komma fram och det regnar! | |
|
Det blev blött i lördags. Även uppifrån. Kom aldrig iväg på söndagen... /Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.