|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
bustorp; Riktigt så enkelt är det inte, för min del, bilar som saknar märkesemblem, oftast bak, exempelvis Porsche Cayenne, Volvo, ser mycket bättre ut, om man sätter dit ett, som den Cayenne, jag såg för ett par månader sedan. På VWbilar med i håligt emblem, lyfts utseendet genom att ta bort kromet, så emblemet blir svart, gäller T4, Golf I/II, Passat B4, detta tycker trots att det är mycket vanligare, att emblemen är kromade. Mvh Stephan |
|
bustorp |
Tipsa Porsches o Volvos designers detta. Dom kan ha missat något där.....;=) "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Porsche:n var lustigt nog en Demobil från ett Porsche Center;) Så någon Porsche anställd, var det som hade gjort montaget. Mvh Stephan |
|
| Modellbeteckning är OK att ta bort om man inte har en M-bil eller en Alpina. Huv- och bakluckepropellrarna ska dock alltid, alltid vara kvar. Allt enligt mitt tycke. :) | |
|
Jag tycker det ser cleent ut. Jag tror inte att folk tar bort emblem för att de skäms (om de gör det borde de gå till en läkare) För inte kör man något som man skämms för. Jag tror att det istället är att folk vill sätta sin egna prägel på sin bil. Hur många passat ser man inte påvägen till jobbet varje dag. För att inte tala om skokartongerna Volvo! Har man inte råd med något annat så kanske man vill "styla" den men ändå vara diskret med det. Dessutom tycker jag att BMW kan göra om märket lite men ändå behålla grunden!! |
|
|
Länk A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Snyggt utan huv- och bakluckeemblem, ett renare utseende. Förstår inte att så många är emot, att det är en BMW lär ju knappast undgå någon. Min bil: Länk |
|
|
Jag uppskattar faktiskt loggan! däremot gillar jag inte när det står 525i eller liknande på bagageluckan. För ca 1 år sedan så jag en E34, en svart 535i med M-pkt i lund, den hade lite lustig BMW logga, Det vita fältet i loggan var vita medan de blå fälten i loggan var grå... passade i vilket fall som helst bra på just den bilen. Kanske någon här som är ägare till den? __ ///M som i Mugge. |
|
| Skulle gärna se lite fler bilder på bilen, i bättre ljus och från olika håll. E34 med fräsch lack kan vara ruskigt snygga | |
| Så om jag plockar bort mina emblem från mina bilar. Är det bara jag som tror att det inte är en BMW mer eller ser alla andra att det är en BMW fast emblemen är borta? :-) | |
|
Jag tycker bakluckan blir snyggare utan emblem. Länk |
|
|
Baalzamon jag ska ta fler, bilen r inte riktigt klar än. A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Hoppas du lägger in lite fler bilder när bilen är färdig som du vill ha den.Nyfiken på det slutgiltiga resultatet.Snyggt redan nu. Bmw är ju oftast en blickfångare,med eller utan emblem. |
|
|
Baktill är det skitsnyggt. Personligen hade jag tvekat att ta bort emblemet fram, men smaken är ju som baken! =) Cleant blev det iaf, och det är snyggt! Inte som att du tryckt dit ett "opel" emblem...Bra att du är nöjd! peace |
|
|
Skit snyggt(fram som bak) tycker jag Nu med Turbo |
|
fjamsetramsa |
skitfult...ihopaplock..dassigt... |
| Tycker faktiskt det var snyggt. För att sticka ut lite ur mängden i alla fall. | |
| Snyggt! Blev väldigt rent/cleant. :-) | |
| SNYGGT! Grillen finns ju kvar och den är lika mkt BMW som märkena. | |
|
Jag håller med C.Douglas om att bak är det snyggt utan emblem, fram har jag lite svårt att bestämma mig om. /Gunnar /Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.