|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
bakifrån: Länk framifrån: Länk A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! | |
bustorp |
Nylackat? Ser bra ut. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
japp, men jag syftade på att jag har tagit bort bmwemblemen bak och fram :) A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
a*nus, helt klart, jag tolkar alltid märkesemblem borttagning med att man valt fel märke, skäms över sitt val, har inte alls förstått trenden bland VWägare att ha emblemlösgrill, förstår den ännu mindre hos BMWägare. Mvh Stephan |
|
|
Äh, det var inte snyggt. Bra finish på lacken däremot! /// Gunnar E. |
|
|
väldigt dåligt val, du kanske skulle köpa en Wv istället..eftersom du verkar skämmas över att åka stilig vagn! //norda |
|
|
jag tycker att det ser bättre ut utan märken... varför ska jag ha dom ? för att folk ska se att det är en bmw? dom som inte ser det utan emblemen behöver inte heller veta vad det är för bil. tog oxå bort dom fula listerna på sidorna. lackade handtagen och plastdetaljerna i grillen i bilens färg. likaså hela kofångaren fram A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
synd på en så fin bil dock..lacken belv fin iallafall.. //norda |
|
| Bak såg det ok ut, fram var det anal. Men så länge du är nöjd... :) | |
|
A * U S tyvärr! ------ Länk Länk |
|
|
va negativa ni är :) jag ska montera det sista på bilen (listerna runt framrutan) och ta fler bilder på hur dörrarna ser ut utan dom fula listerna. A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
|
Håller med dom flesta här. Skäms du över det märke du kör? Bak var det inga problem men fram är märket ett måste! Skulle inte vilja köpa en Bimmer utan emblem! MvH Bmw 4-ever |
|
|
antar att du lade ut bilderna för att få åsikter från oss här på forumet?! och vi skriver vad vi tycker..just att man inte ska skämmas över sitt märke på bilen bmw är ju kanonanygga vagnar, skäms man så bör man byta... //norda |
|
|
norda, ja det e lugnt. jag ville kolla vad alla tycker. det e ju endå min bil så det spelar ingen roll. jag hade kunna lacka den rosa oxå , bara jag är nöjd som nån tidigare sa :) A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders! |
|
| precis så länge du är nöjd..det är ju det viktigaste | |
Gemini__ |
Var inte snyggt, förtar lite av utseendet om jag ska vara ärlig. Men fungerar det för dig är det kanon. =) Mvh: Thomas |
| Tycker inte heller det blev snyggt, tycker faktiskt emblemet är snyggt och gör sig bra på bilen....men det är ju upp till var och en, tycker du det blev bättre så ska du självklart ha så där | |
|
Bak och fram vore snyggt med BMW kolfiberlook på emblemet tycker jag :-) BMW FOREVER |
|
Ragemannen |
Skall ta bort mina emblem men då enbart för att sätta dit nya då dom börjar bli lite slitna. Ruskigt fin lack du fick på bilen! |
bustorp |
Det handlar inte om att det är snyggt eller inte. Det handlar om vad man är van att se. Hade BMW levererat bilarna utan emblem fr o m -88 och någon hade satt dit emblem, ex. Baader, så hade flertalet tyckt det var a*us. "Ödmjukhet inför kunskapen" Länk |
|
Tycker att borttagning av BMW emblemen ser fult ut, möjligen kan man sätta dit Alpina emblem istället men då ska man ha fullständig Alpina optik. No More Limits! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.