|
|
|
|---|---|
| Tacksam på förslag ang bra skivor och belägg, för att köras både på bana ooch gata. | |
|
Hej och välkommen till forumet! Jag pratade med Pean-Sweden om bromsar till min dåvarande e36 M3'a. De gav ett väldigt seriöst intryck i.o.m. att de inte bara försökte sälja dyra, kompletta bromskit utan hade lite idéer om att använda sig av orginalskivor och låta dem kryobehandla skivorna. Sedan kan man komplettera med PFC-belägg, stålomspunna bromsslangar och ATE Super Blue Racing bromsvätska. De har även kompletta bromskit av de flesta fabrikat. Deras hemsida: Länk Mvh, /Wille |
|
|
Halloj! Jag har precis bytt runt om på min M3:a. Som ovan skrivande var jag i kontakt med Pean sweden för dom har en välsorterat sortiment. Fick erbjudande om att byta till Black Diamond serien som finns på hemsidan, bromsskivor runt om och tillhörande belägg. 12 slitzar per skiva. Har precis kört in dessa och de funkar mycket bra på gatan. Tar mycket bättre än BMW original. Har ej testat något på bana ännu men planerar väl att göra de så småningom. Det är de jag testat iaf. Är mycket nöjd. MVH Mattias |
|
modano |
Pean Sweden är bäst på bromsar! Kör själv på M3 E46 framskivor, 4kolvs Porsche-ok med Pagid belägg. Bak PFC M3 E46 skivor, och även där 4-kolvs porsche-ok med Pagid... när pagiden är slut ska det definitivt bli PFC belägg.. |
| någon som vet vad kostar att få det monterat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.