|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hmm... helt rätt hade jag alltså inte... men inte helt fel heller... tur :) Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Kalle: Länk *LOL* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Udo Dirkelsniff// Varför byter du inte nick till Länk-Nisse eller Ove? ;) ------ Länk Länk |
|
| Jag hade fel verkar det som. RPS har 6st BMW 540 PRO och 2st 760Li PRO. Länk här finns listan som visar alla BMW och så vidare | |
|
Nu har Italienska polisen kraschat sin lambo Länk |
|
|
Polisen i Engelska serien "Roadwars" som visas på Tv4 kanalerna kör BMW 330 e91 (målade). /Andreas. |
|
|
Lite läsning om BMW inom brittiska polisen:Länk E39 i London:Länk E91 i Hampshire:Länk E46 i Tyskland:Länk E91 i Tyskland Lite värre polisbilar i världen:Länk E91/E60/MC i England:Länk E34, E36 i USA: Länk 501:a som modellbil:Länk X3 i Belgien:Länk E36 i USA:Länk 2500 i Sydafrika. Scrolla ner:Länk Caparo, världens snabbaste polisbil:Länk Ferrari i GBR:Länk E39 pre-facelift 520 i GBR:Länk Schnitzer 1:a i GMBH:Länk |
|
|
Sorry, en länk (minst) blev fel. Rättelse: E39 i London:Länk |
|
|
BMW skänkte 900st silverfärgade E91 Touring (mest 320dT) till den bayerska poliskåren under året. Mvh Asken |
|
|
I Sverige finns BMW X5 som omålade polisbilar samt ett par BMW 545 som ägs av rikspolisstyrelsen. De senare är bepansrade. Sedan finns 2st BMW 760iL som också ägs av Rikspolisstyrelsen men att kalla dessa polisbilar är lite felvisande ;-) X5orna är dock "polisbilar". ------- //Lövet |
|
|
X5:orna är också bepansrade. Jag har utrustningslista på en av dom:). Gallardon ser lagningsbar ut. Media brukar överdriva vad det gäller om en bil är totalförstörd eller inte. Stephan |
|
|
Blev omkörd av en svart E60 M-paket med infällda backljus i kofångaren samt extra spegel på passagerarsidan norr om Gbg, kanske var en SÄPO bil. mvh |
|
|
Dutta, ser någon sån varannan vecka i Stockholms innerstad. Körs oftast vårdlöst, mycket gas från rödljusen, kör mot gult/rött osv av män i 35 års åldern. Dock inte M-paket. De har också en extra display vid förarplatsen och tonade rutor bak. Mvh Johan |
|
| ASKEN: vad tjänar BMW på att skänka 900 st e91or ?? | |
|
Vet att narkotika polisen i gbg kör en E46 m-sport sedan civil klädd, dock osäker på vilken motorutförande. Less is More |
|
|
Här finns det lite polisbilar.. Länk Brukar stå en civil Gråmetallic 540i (Pro?) i närheten av Kungsbron i Stockholm ganska ofta. Syns tydligt att det är en civilbil, om inte annat så på all utrustning och de dåligt kamoflerade blåljusen i bakrutan. Tror att det är någon som bor på en sidogata som har "tuffa grabbar" med sig. Roligaste jag sett var en civil Volvo240 TiC som kördes med liten blålampa på taket, sirén och vilt vit-bolmandes bakdäck utanför kungsträdgården förnågra år sedan. Avlastningsventilen hördes tydligt på 50-60 meters håll när snubben växlade. :D:D //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| andreas_r: Kokainsläde?! :) | |
|
Japp :) amullo: Min favo är ju klart Amazonen :) Less is More |
|
| att de haft s40 visste jag inte kan inte vart många? sånt skräp kan du ju inte använda. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.