|
|
|
|---|---|
|
jag är ute efter en 540 sedan 6 växlad -99 eller -00 har hittat några på nätet en står på bilexpo och en på fordonskonsult.Nu till problemet ,säljan vill bli av med bilen de vet alla,jag är inte så sugen att åka 130-150 mil för att titta på ris högar.Utbudet på 540 i Kiruna fjällen är inte stort.Är det någon som har tittat på dom här bilarna? | |
|
Om jag var i ditt läge hade jag köpt en direkt från en Tysk BMWhandlare.. AC Schnitzerkittad för €14950 " det priset står på bmw.de" med premium selection Länk efter konsultation, och fått firman att svara på alla tänkbara frågor + skickat bilder, kanske du vågar få den fraktad på biltrailer direkt till Kiruna utan att ha sett den i verkligheten? Mvh Stephan |
|
kilroy |
Är det Fordonskonsult i Malmö du menar? Mvh kilroy |
|
ja den står i malmö. Har funderat på importera bil men,ja du vet man är lite osäker med språk mm. Eller ska man låta en importfirma ta in bilen åt mig tex eurogarage.com det kostar ca 19000- verkar som ett bra altenativ allt ingår,man kan aven få garantiförsäkring.Låter bra va? |
|
|
klroah: Båda bilarna du har sett ut är lik. // Mvh Andreas Min förra 528i Touring Länk |
|
|
Missade en sak, jodå jag har kikat på båda bilarna. bilexpo: Slutkörd (brydde mig inte ens om att undersöka historiken), inrökt så det luktar innan man ens har öppnat dörrarna, jätterepa i rutan på förarsidan (2-3cm bred nästan hela höjden på rutan), slitet skinn, bakre kofångaren är sprucken och sitter halvdant osv osv. Fordonskonsult: värd under 100kkr i slutändan. Mer om den bilen hittar du här, Länk // Mvh Andreas Min förra 528i Touring Länk |
|
|
Tack för upplysningarna! vet ni vart jag kan hitta en fin bil? MVH Roger |
|
|
Roger; Jag gav upp efter att ha kikat på mer eller mindre samtliga manuella 540 sedaner söder om udevalla (iofs inte så många men dock). Tyskland hos en auktoriserad handlare är nog det som gäller, så löste jag det i varje fall. Om du inte kan/vill själv så finns det firmor som tar hem dom till dig som du själv nämnde. // Mvh Andreas Min förra 528i Touring Länk |
|
kilroy |
Det kanske är överspelat nu men jag håller med tsaros. Jag har tittat på båda bilarna (på uppdrag av min morbror) och båda två kan du nog glömma... Mvh kilroy |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.