|
|
|
|---|---|
| E de nån som har beställt därifrån ? funkar de brau ? leverans tider ? | |
|
finns de som kommenterat ang schmiedmann tidigare på forumet, bara o söka ! Vad jag kommit fram till finns det de som haft tur där allt varit felfritt och sen de som inte fått leveransbekräftelser eller svar på mail osv .. |
|
|
det funkar bra. jag har handlat större grejjer där... bara att slå till. kortköp funkar utmärkt |
|
|
Drar dom summan direkt från kontot? Beställde nya blinkersglas därifrån förra veckan och summan drogs direkt från kontot... Bara att hoppas på att grejerna kommer... Min bil: Länk |
|
| Det är ett stort företag, så det är nog ingen risk att dom blåser dig. | |
|
Ang deras hemsida, är jag bara dum eller, men svenska finns ju banne mig inte, inte heller i SEK, jobbigt för enkelspåriga människor som mig. Newbie på BMW |
|
| kolla valutaomvandlare...det är väl angivet i euro....bara att ta cirka 8.90 kr.. | |
|
deutmeyer, Var köper du så billiga euro? :) På forex kostar en euro 9,24 sek Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Ang. hemsidan så söker det för tillfället en svensk återförsäljare, det är därför flaggan finns där, men inte priserna ovh att det står på svenska.... | |
| Kalle, det var ju billigt det för valutakursen för sedlar ligger på 9,46 :-) Men avista kursen är en helt annan. | |
|
Beställde lite grejer därifrån för typ en månad sen, pengarna har dom dragit från kontot men har ej fått några saker. Har provat maila dom men inget svar. Så idag ringde jag och frågade vad som var fel och dom svarade att blinkerglasen jag beställt var slut och dom vet ej när dom får hem nya. Men enligt hemsidan ska det finnas 9 par av den sort jag beställt.... Tråkigt som f-n men bara att vänta och se antar jag..... Min bil: Länk |
|
Gemini__ |
Beställde ett stötdämparstag i början av augusti. Har inte fått det än. De påstår att att jag inte har betalat. Konstigt då pengarna är dragna från mitt konto iaf. Skall bli intressant att se hur detta kommer arta sig. Det är inte första gången detta händer, läste om en anna kille på detta forum som råkade ut för samma sak. Mvh: Thomas Länk |
| Jo det var samma sak för mej också. VI gjorde tillochmed en transaktion för mycket. Sen fick dom iordning på det. Danskarna är lite luddiga.. | |
|
Har bara beställt en gång men har bra erfarenhet. Snabba svar på frågor om produkterna. Pryttlarna anlände efter tre dagar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.