AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
1.909

Importfifflare häktad i Karlstad

pe
554
perf
320xd e91 -09
Vill bara upplysa om en importör, bosatt i Karlstad. Han häktades i fredags. Så om någon har beställt en import av honom så är det läge att göra en anmälan. Hittils har 35 anmälningar kommit in och Polisen uppsakattar att bedrägeriet kommer att stiga ytterligare, idag ca. 5.000.000:-
För mer info se, www.vp.se
sb
35
sbkingz
BMW M5 -05
det är han som ägde "skepp o hoj" i karlstad. han har lurat massa folk
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Men friades inte Skepp o skoj-killen för länge sedan?

------
Länk
Länk
vad heter firman då??
vp.se gav ju ingen direkt ledtråd?? (felskriven web-adress?)
mvh
sb
35
sbkingz
BMW M5 -05
jag tror han menade vf.se
sb
35
sbkingz
BMW M5 -05
gubben från skepp o hoj fortsatte och sälja bilar, efter att firman gick i konkurs. han friades för grejer han gjorde medans han hade firman men han står anklagad för nya bedrägerier som han hänt på sista tiden.
Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
Jag gjorde affär med honom för några år sedan, jag bytte in en 316i-91 mot en 520i-89 rent av. Efter ett några månader så rasade motorn, det visade sig att någon hade fyllt kylaren med motorcement! Hoppas han blir r*vknu**ad i fängelse:)))

------
Länk
Länk
Grodan: Nu fick man sig ett gott skratt så har på nattkvisten. "rövknullad i fängelset"

Håller helt med.
pe
554
perf
320xd e91 -09
Han friades inte, han blev sjuk. Och rättegången blev uppskjuten till augusti i år.
Han har tagit emot pengar utan att leverera.

Gr
3.875
Grodan
Ford Mustang GT Cab -06
mattias h//

;)

perf//

Han har även sålt folks bilar utan att betala dem. Han är skyldig en bekant till mig ca 80.000:-

------
Länk
Länk
Hoppas det är en jävligt plågsam sjukdom.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.