|
|
|
|---|---|
|
540i 6v 1992 sportskinn 18" splitt fälg 28000mil fullservad på företaget som sålde bilen ny i tyskland Nyimport/körklar i sv Köpt på samma firma som sålde bilen ny i tyskland ac & färddator ur funktion /Pelle | |
|
Är den Manuell? I så fall är den ombyggd i efterhand, årmodellen bör bli 1993 i Sverige, om den inte är en förseriebil, vilket är mycket ovanligt, då är dessutom, fortfarande en automatväxlad förseriebil, första manuella byggdes juli-93. Ombyggd till manuell, är i mina ögon, mycket sämre än originalmanuell, en sådan av 94 årsmodell "första årsmodell" borde kosta 30-40tkr för att vara lättsåld, denna är värd mindre, även om ny koppling, när är ombyggnaden gjord? ökar värdet, så mer info om 540:in vore bra, för det är en intressant exemplar, är du inne på att köpa den? Mvh Stephan |
|
|
Jag pratade med polaren halvtvå i natt....så det blev ett visst missförstånd med årsmodellen. 1993 ska det vara. Den är manuell, dock vet jag inte om den är konventerad i efterhand eller inte. Jag har inte tittat på bilen ännu, men kommer att göra det i kväll...och även köpa den om bilen inte har några svårare konstigheter. Det är en sk slaskbil så jag kan inte vela med den. /Pelle |
|
|
Inte över 30tkr, är min åsikt. Mvh Stephan |
|
|
"Slaskbil" det uttrycket har jag aldrig hört förut..vad ska det betyda? =) //Roffa |
|
|
Det är bilar som kommer med på köpet när en bilhandlare köper in ett flertal bilar samtidigt alt äldre inbytesbilar, slasken är dom som inte är intressanta för handlaren. Tyvärr så missade jag denna 540i då en annan handlare köpte upp dom här bilarna innan jag kom dit. /Pelle |
|
|
För skojs skull kan jag nämna vad utgångsbudet låg på. 21000skr /Pelle |
|
|
Vettigt pris, klart köpvärd. Mvh Stephan |
|
|
21k måste anses vara ett riktigt bra pris om du hade fått köpa den.. --- Min BMW - Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.