|
|
|
|---|---|
|
Finns det att köpa lösa gummilister till framblink till e34? isåfall var? mina e slitna o fula.. eller måste jag köpa nya blinkers? Mvh | |
|
Nya blinkers måste du köpa. M V H Stephan Dagbok:Länk |
|
|
Med risk för att få stryk, så måste jag faktiskt säga att Biltemas E34 Vita framblinkers funkar jäkligt bra o ser kanonbra ut. Går ej att skilja från dyrare, faktiskt, o har fina gummilister som passar kanon! Kostar 143kr/st inkl. orangea lampor! Mvh /Anders BMW - Wir haben den Fuss am Gas, und die mode fest im griff...Volle Kraft Voraus!!! |
|
|
Biltemas kanske ser likadana ut som Hellas, men det är inte samma kvalitet. Biltemas läcker in vatten t.ex. när man tvättat bilen. Det gör inte Hellas. /Per |
|
|
Jag har haft Biltemas vita blinkers fram i snart 3 år och det har inte läckt in en enda droppe vatten och dom sitter perfekt! Min Bil - Länk |
|
|
Man får titta igenom så man får ett par som är bra. Utan fingeravtryck på insidan av glaset utan gjutskägg och som ser ut att vara ordentligt limmade. -Phil |
|
|
Håller med att biltemas är lite varierande kvalitet. Men orkar man bara kolla igenom och hitta dom bästa så duger dom. BMW FOREVER |
|
|
Jag har haft Biltemas främre vita blinkers på min E34 i 8 år, de fungerar perfekt. De kan ju ha bytt leverantör sedan dess, förstås. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.