|
|
|
|---|---|
samke |
undrar om det verkligen är värt att chippa en 540(e34)? dels att den redan är så snabb, men så kostar det lite också (7000:-, chippet+montering). har också hört att den förstör motorn om man har den på för länge. stämmer det och vad tycker ni? |
|
Använde denna funktion. Frågan har varit upp ett flertal ggr bara det här året. Länk Dagbok:Länk |
|
|
För 7000:- bör du nästan kunna få bilen mappad, vilket är betydligt bättre än vanlig chippning. ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
| För 5000:- får du den mappad med Unichip vilket borde vara mycket bättre än ett "fast" chip. Med Unichipet får du även den bänkad. Kan ju vara kul att se hur mycket mos du verkligen har. | |
|
Tjena! funderar på att superchipa min e39 540,och jag har läst 500 olika saker tror jag,så nu vet jag inte varken ut eller in,någon som kan något om superchip?Mvh Sasse Real men dont eat sushi |
|
|
Va och körde en 540i 6vxl. med 17000mil på mätaren , med chipp och den gick som en potta skit jämfört med min fars 540ia som gått 24000mil utan chipp. så tycker INTE de ska behövas ett trim till dessa bilar! MvH Micke77 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.