|
|
|
|---|---|
|
Hej... Söker lite information på Alpinafägar, dvs: hur mycket de ska väga, vilka storlekar gentemot modeller som finns, hur man skiljer en kopia från original osv. Har sökt här på forumet, alpinas websida och hos lite online däckshoppar men utan resultat. Dela gärna med dig om du har en länk eller två till en websida som kan informera om detta ! /v | |
|
Är det till någon speciell bil eller alla sorters Alpina? Alpina fälgar har alpina gjutet vid bultcirkeln E-30 har 16" E-36 har 17" E-34 har 8,5x9,5 17" E-39 har 18" och 19" //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
jag söker info mest om 18" och de nyare modellerna ...även dem som inte har en kåpa i mitten ... kanske mest intressant då. det känns som det dära ingjutningen kan ju ordnas. vikt är ju mycket intressant att veta tex. |
|
|
Vad jag vet så finns det inga Alpina utan kåpor. Är det sådana här fast 18" Länk //Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
V12 LeMans |
Det var de tidiga bilarna , som hade fälgar utan kåpa B6 2.8 e21 , B7 e12 e28 e24/B9 e28 e24 m fl . 15 resp 16 tums hjul . |
| Billigt.. Länk | |
|
jo ... ni har rätt men ... Lazy: jag menar givetvis dem du länkade upp ! <V12 LeMans det har ju kåpor men lite lurigare då ... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.