AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
5.413

Vilken BMW-nyckelring har ni?

Sida 1 av 3
Njuren
Själv har jag inskaffat "trean" idag på BMW, rätt knölig att få på bara.BMW är det enda stället jag hittade nyckelring på!Vart får man tag på sådant förutom inne på BMW?Letat överallt annars utan resultat. Mvh Njuren

BMW - i nöd och lust?
Jag har 3'an och 7'an...
Du kan ju titta på Ebay (www.ebay.se), alt. tradera.se, har för mig att jag sett lite sådant krims-krams där (dock verkar det vara lite halvbra kvalitet)

/M
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Den nyckelringen jag har nu, är den som levererades original tillsammans med bilen 1988 berättade den förra ägaren.

Någon som kan bekräfta eller dementera det om jag fixar en bild? Vore kul att veta.

__
///M som i Mugge.
Har original-7:an. Mycket snygg, diskret och med absolut toppenkvalité. Inte billig, men jag har haft diverse pirat-nyckelringar och det känns lika fel som att köra med biltemanavkapslar (nåja, nästan iallafall) :)

Mvh,
Kalle
_______
E38:an: Länk
Visa användare
3.466
Haglund2306
316i Compact -97
Köpte 3:an för ett par veckor sedan på BMW här i stan. Passar kanon tycker jag. :)
Klart att man ska ha en BMW Originalnyckelring. Ser ju bara illa ut annars.
Jag har en smal, rektangulär med "BMW" inskrivet i kanten. Är i aluminium. BMW original förstås, riktigt snygg den med!

På reservnyckeln hänger en nyckelring som ser ut som en M-Kontur fälg med BMW i mitten. Inköpt på en turistfälla på Mallis för några år sedan. Inte lika snygg men funktionell :-)

mvh//Kristoffer
BMW CS (Syd) #4918

Renault gör sig bäst på flaska med svart etikett :-)
AC
97
ACS
M3 -01 AC Schnitzer
M3 Cab -96
M5 -90
Har en AC Schnitzer nyckelring i äkta Silver =)
jo
1.756
jonasjonas
Tesla Y Performance
Har 5-an, samt en rektangulär i aluminium som är svart på ena sidan med texten BMW längst ned.
Har 5:an, betala nästan 200kr

Min vackra Länk
Mvh Dragolito
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Har 3-an från BMW. Samt 2 st till..

Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
Har 7:an. Fick den i födelsedagspresent. :)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
3an.
bm
522
bmwE9
E46 318d Touring -03
Länk

"Freude am Fahren" - BMWCCN #5553
Jag har Trean och BMW texten på en annan. Ska köpa M-loggan på en kolfiberbakgrund. 220 kr på BMW, som hittat.
Har givetvis också BMWs lilla 3-nyckelring.

/Olof

Überlegenheit aus Bayern
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Har också 5:an inköptes dagen efter jag köpte bilen.

///Johan Länk
Jag har en massa BMW-nyckelringar liggande som borde användas. 540'n har dock en vulgärt guldig sak med BMW-loggan och texten "Harloff BMW" på baksidan :)

MVH,
E38B12
Vorsprung Durch Überlegenheit
Har en med BMW loggan i plast också, väldigt bra kvalite på grejerna har hängt med i över 10 år på nyckelknippan.
BMW original det är kvalite det...

No More Limits!
bf
305
bfg
M3 SMG -02
Har 3'an - fick den när jag hämtade ut bilen.

Den skramlar ju dock litet mot rattstången när man kör lite hårdare - så jag letar efter en klassisk läderlapp med BMW logga på - nån som sett en snygg sån nånstans?

/bfg
Visa användare
200
brännen
320d Touring -01
3an(födelsedagspresent av bruden) på ena nyckeln och orginal läderficka på andra.

Mvh, Anders
Är inte parkeringsplatsens snabbaste karl...
Jag har nyckelringen som har ett M-emblem i mitten och kolfiber runt om. Fast för tillfälligt använder jag min ACS-nyckelring.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.