AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
699

Utbytes topplock till 325 -93:a - Vart hitta i Stockholm?

Ca
20
Campar
325i -93 Coupé
Precis som rubriken lyder, vart kan jag hitta någon som säljer utbytes topp till min bil, gärna i Stockholm eller ev. i Norrköping med omnejd.

Tack på förhand.

//Niklas
Ca
20
Campar
325i -93 Coupé
ingen som vet något?
Ch
103
Chintzy
325 IS - 93
Hej Campar!

Jag hade kollat på dem lokala skrotarna, antar att du redan gjort detta? En fundering är kanske att byta hela motorn, då dessa ej är värst dyra längre och finns gott om dem också! Hoppas det löser sig!

Mvh // Martin Löfqvist
Ca
20
Campar
325i -93 Coupé
Tack Martin.
Men jag har faktiskt inte tittat på skrotarna, känns som att de brukar ta rätt bra betalt för motorer trots allt.

Jag har hittat en firma nere i Småland som säljer utbytes toppar för 3500:- ungefär, men jag tänkte att det borde finnas här omkring oxå.

//Niklas
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Tjena Campar,välkommen till forumet. Mitt tips är att ringa Larsson bil&motorteknik i Huddinge, visserligen en verkstad men Perre brukar ha ganska mycket delar i lager och om inte annat vet han kanske vart du kan vända dig. Vi ses på Sveavägen nån onsdag :) //Per Oljekyld gsxr

Min bil: Länk
Ca
20
Campar
325i -93 Coupé
Oljekyld>

Tack ska se om jag ringer dit.

Onsdagarna brukar jag visst vara på Sveavägen, men dock med R1:an. =)

//Niklas
Visa användare
566
Oljekyld
335it-07
Jag får väl offra mig och åka Gixxern nästa onsdag :) Har dock varit rätt skönt att glida in med bilen och käka glass när vädret har varit tveksamt.

Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.