|
|
|
|---|---|
|
Precis som rubriken lyder, vart kan jag hitta någon som säljer utbytes topp till min bil, gärna i Stockholm eller ev. i Norrköping med omnejd. Tack på förhand. //Niklas | |
| ingen som vet något? | |
|
Hej Campar! Jag hade kollat på dem lokala skrotarna, antar att du redan gjort detta? En fundering är kanske att byta hela motorn, då dessa ej är värst dyra längre och finns gott om dem också! Hoppas det löser sig! Mvh // Martin Löfqvist |
|
|
Tack Martin. Men jag har faktiskt inte tittat på skrotarna, känns som att de brukar ta rätt bra betalt för motorer trots allt. Jag har hittat en firma nere i Småland som säljer utbytes toppar för 3500:- ungefär, men jag tänkte att det borde finnas här omkring oxå. //Niklas |
|
|
Tjena Campar,välkommen till forumet. Mitt tips är att ringa Larsson bil&motorteknik i Huddinge, visserligen en verkstad men Perre brukar ha ganska mycket delar i lager och om inte annat vet han kanske vart du kan vända dig. Vi ses på Sveavägen nån onsdag :) //Per Oljekyld gsxr Min bil: Länk |
|
|
Oljekyld> Tack ska se om jag ringer dit. Onsdagarna brukar jag visst vara på Sveavägen, men dock med R1:an. =) //Niklas |
|
|
Jag får väl offra mig och åka Gixxern nästa onsdag :) Har dock varit rätt skönt att glida in med bilen och käka glass när vädret har varit tveksamt. Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.