|
|
|
|---|---|
|
Fick domen att den är trasig men får den inte utbutt föränn 3 dagar! Är det farligt att köra me den trasiga? Har tappat typ 30 hästkrafter o bilen känns slö mycket slö, men det går att köra... Min vackra Länk Mvh Dragolito | |
|
Njaee! Bilen går som en potta,har själv haft problemet och min bil tvärdog ngr gånger.Vet inte om bilen tar skada men den känns ju som den går på väldigt fet blandning när man kör,kanske katten tar stryk.Mina gissningar bara ska tilläggas. mvh |
|
|
Ja den går verkligen som en potta! vet i fan om den får för fet blandning eller inte, den kanske går på nåt nödprogram..aja skitsamma jag ska inte köra bilen på 3 dar...men ska ner o göra en fet städning invändigt :))) Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
| Jag körde med min bil med defekt kamaxelgivare ett par dagar innan den blev bytt. Ännu har inga negativa konsekvenser uppenbarat sig. Naturligt nog ägnade jag mig inte åt någon hårdkörning de aktuella dagarna, utan det blev lugn och fin körning. | |
| Körde i två veckor med trasig givare, har inte fått några problem sedan dess. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.