|
|
|
|---|---|
|
Ska byta bak. Hade Hankook på 330in. 265/35-19 De funkade jättebra. Bra grepp o höll väl. M3an har 255/30. Vad skulle ni köpa för däck??? Någon med erfarenhet. Det sitter Conti på nu (Orginal). De bettar som fan o är stabila men låter lite mycket dock... //M Livet börjar vid 9G... | |
|
hmm kan säga mer vad du inte ska inhandla köpte domdäringa Toyo SP1 eller va dom hette inte nöjd alls =( ....... för svajjiga Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
arab4ever |
Pirelli är bra faktiskt |
arab4ever |
P Zero Nero |
|
Vill inte ha ett svajjigt däck. Det ska vara distinkt vid körning... även vid hög fart Livet börjar vid 9G... |
|
|
Harm Grats te 100:e inlägget =) ska tillägga att däcken ja skrev om blev kännbart svajjiga vid högre hastigheter Den som har flest grejjor när man dör Vinner !!! XD |
|
|
ser nu att det står hundra 2 gånger... hmmm Livet börjar vid 9G... |
|
|
just de... man är inte så smart nu! Livet börjar vid 9G... |
|
| Jag rekomenderar Michelin PS2. | |
|
Körde PS2 innan, har bytt till Continental contact sport 2 och är helnöjd! /Robban |
|
|
Kör också Pirelli Nero men de är dyra om man jämför med Continental sport 2 på Länk som ZxD verkar vara nöjd med. Mvh //Sibbe Länk |
|
|
Nero fanns inte i min dimension 255/35 & 225/40 -19. Jag beställde P Zero Rosso... Hoppas de funkar Tack för alla svar iaf Livet börjar vid 9G... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.