|
|
|
|---|---|
|
Hej alla BMW vänner i Uppsala med omnejd. BMW Club Schweden, Stockholmssektionen bjuder in till; "Brostugeträff" i Uppsala, Måndag 1:a augusti. Plats: Parkeringen framför Novation AB, Fyrislundsgatan 75, Uppsala. Tid: 1:a augusti från kl. 17.00 tills vi känner oss nöjda. Mellan kl. 17.00 - 18.00 är vi välkomna in till Novation AB för att se vad dom har att visa i form av nya och begagnade bilar. Du kan också gå en liten tipsrunda i lokalerna. Priser till de tre bästa! Vid 18.00-tiden åker vi i karavan till ett Pizza ställe i Sunnersta, Dag Hammaskölds väg, samma som tidigare gånger. Välkomna! Med Er BMW, medlemmar i BMW CS såväl som icke medlemmar. Göran Benjamin Ordf. BMWCS, Stockholmssektionen | |
|
Låter mycket intressant! |
|
| kommer | |
| Skall prova komma 17 istället för 18 som förra gången .... då alla hade åkt till okänd destination :( | |
| jag kommer med 02an. | |
|
Jag tar apostlahästarna med mig och kommer dit. /Fredrik |
|
|
Vi kommer med en bil från Västerås. Mvh /Janne |
|
|
måste man vara medlem i bmw club schweden för att få komma eller? Bmw Tokig! |
|
|
Det tror jag inte man behöver, Rancid. Däremot vore det bra med en tidsmaskin... Träffen var förra året. :-) M.v.h. Mikko Luiro BMW CS 05396 |
|
|
:) Z4 3.0 Kelleners Länk |
|
|
sorry! jag såg inte att det var förra året =) Bmw tokig! |
|
|
eller så var du tidigt ute;-) Skulle tro att det blir en träff i år (2006) också i Uppsala, en sk utlokaliserad Brostugeträff. Kolla in på BMW CS Länk och kika på kalender och forum, där dyker träffarna upp alltseftersom de planeras in. Och, nej, man behöver inte vara medlem, alla är välkomna till denna typ av träff. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Man tackar för informationen. Bmw tokig! |
|
|
Årets träff i Uppsala hos Novation där en 19 juni 2006 __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Lika roligt som vanligt!!!! eller finns det någon plan för i år?. Vi i uppsala med omnejd har rätt många flygfält och göra roliga saker på. Men det är gävle bra på... så jag åker häldre dit än o äta tråkig pizza.... Hur många bmw bilar finns det? gävle värkar ha en 500,000 invånare - om man skall se till intresset för sina pärlor. Det finns många privata race nattetid så intesse finns nog- om någon ville ta på sig det arbetet så kann det bli stor grej- om några år.. mvg janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.