|
|
|
|---|---|
|
Fick se att det hade kommit en helny Alpinvit 330 e90 till Lunds bil i Varberg i går väldigt snygg! Har inte gillat vitt innan men när jag fick se denna vita BMWn får jag nog ändra mig lite... | |
Berra |
Åkte också förbi idag och såg skönheten utanför. Var givetvis tvungen att kolla om den var min som redan kommit, för den skulle ju inte komma förrän vecka 32. Och det var det! Så nu blir det en TUNG väntan tills onsdag då den skall hämtas! Mums! Tur man har semester några veckor till! Jag vet iaf vad jag gör då! |
|
Finns en alpinvit 325 E90 som demobil även i Borås på BMW/Auto7h. snygg som attan! White car rulezzzz.....! |
|
| Berra : Grattis till ett bra val ha det så kul. | |
Berra |
Åker på semesterresa någon vecka. Skall försöka ta lite bilder och lägga ut dessa på nätet när jag hämtat bilen. Vore kanske inte fel om alla som hade olika färger gjorde samma sak så att de som är tveksamma lättare kan välja färg? Vet att detta finns på någon annan BMW-site. |
V12 LeMans |
Ja ,bilder på den vita vagnen önskar vi . Kanske med bayersk bakgrund ? joddelä |
|
Den här 325:an såg jag i Grebbestad vid midsommar: Länk Länk |
|
V12 LeMans |
danielb : den var helrätt . |
| Verkar vara poppis med vitt på e90, BMW Group GBG har två vita e90 och en vit e46 coupé i hallen. | |
V12 LeMans |
acey : var den vita e46an en 320 , 325 eller 330 ? Bara nyfiken för att jag gillar vit e46 med rätt stuk . Vit e46 är ju inte så vanlig heller : helrätt B3a men tyvärr i Schweiz Länk |
|
v12 LeMans: Om jag inte missminner mig - en 325. |
|
V12 LeMans |
ok , 325 räcker länge . Tack |
| Om du skulle hämtat den på torsdag eller fredag så hadde jag nog fått vara med och färdigställa den för leverans. | |
Berra |
Då kanske jag skulle vänta så att det blir riktigt gjort? ;) |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.