|
|
|
|---|---|
| Har funderat på köpa en 325:a årsm. 92 - 94. Nån som vet några karakteristiska fel på denna modell? Tack på förhand | |
|
ja jag vill också veta vill även veta vad som kav vara knas med en 91, 92 som rullat 19000 mil ca. om de flesta felen är åtgärdade då eller om där e fel som komme fram vid de miltalen |
|
|
glömde hur e soppaförbrukningen? |
|
|
Coupé eller fyrdörras? Coupé kolla om det är el hissar så att dom funkar som de ska..om man öppnar dörren ska rutan åka ner ca 2 cm. elhiss motorerna är rätt dyra vill jag minnas. om det är larm kan c-låset motorerna bli konstiga..vet inte varför..man de har iaf jag fått byta på min 325 coupé som jag hade. 93 kom vanosen. föredar heldre en 92:a. det är den år gången dom flesta kör som jag känner iaf! svår att säga beroede på hur bilen är kört..lyssna på motorn och prov köra flera så du har lite o jämföra med! Hardyskivan brukar kunna vara dålig, klassigskt bmw. som vanlig syssna efter klonk i bakaxel och att växellåda löper som den ska. bränsleförbukning beror helt o hållet på hur du kör=) hade nere min på ca 0,85 på långkörning, men då körde jag snällt! annars kör man inne i stan o pressar lite vid rödljusen så vill den ha runt 1 -1,3l/milen..men överlag låg min på 1 l/milen och då var man inte jätte snäll ändå=) hoppas det har varit en liten hjälp på vägen!! MVH Stoffe |
|
| Tackar så mycke! | |
|
Sen är ju åxå spindellederna i framvagnen typisk 3-serie sjuka. Har för mej ca 1600kr per sida i byte på BMW. - Smakar det så kostar det, tyvärr! - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.