AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
696

Kan någon i Växjö låna ut blinkersglas fram till E30?

Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Jo, klantigt av mig men, mina blinkersglas fram på E30:n som ska regbesiktigas imorgon tidigt i växjö saknas. Har beställt men ej hunnit få de än, kan någon snäll själ låna ut eller sälja ett par till mig ikväll? Ni får tillbaka de imorgon senast 10:00, kan lämna deposition på 2-300:-, är i Växjö vid 8-9 tiden ikväll, bilen står där.

Maila så ringer jag upp

Räddningen inledd... Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Tips: skär till egna av lysrörarmatur och sätt i oranga lampor.. fungerar utmärkt sam ser riktigt snyggt ut..

_______
/Chrille
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
hinner inte, har inte lysrörarm. nu heller, inte en enda mekonomen eller annan mellan gbg-växjö hade det hemma, ingen som pallar låna ut, kom igen, jag är på Teleborg i Växjö, messa på 0708-848763 så ringer jag upp.
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Gött! Tack ska du ha deejaywasp (Chrille)! 11 inatt skar jag täckglas från lysrör, det gick utmärkt på bes. skitlugn gubbe, ändå pratade vi om E-märkning mm. men han berömde bilen istället! Det är inte SBP utan vissa jordnära trevliga och kunniga gubbar där som ska ha ett STORT TACK!

FD-Ormen: Du har alltså haft denna bil typ 1-2 månader utan o reg.besiktiga den? Svårt o få tider på sbp eller mkt fix innan bes?? mvh.
Visa användare
1.458
FD-Ormen
X1 18d SDrive-15
CX-5 2.2d-13
Rolex: För att göra en lång historia kort:

Bilen var ett impulsköp = behöver inte den, men då den var fin, billig, krockfri mm. kunde jag ej låta bli.

Behöver inte bilen just nu egentligen MEN vill inte sälja den heller så varför stressa? Den kommer nu pallas upp igen och fortsätta få den bästa bilvård i dess liv...

Kanske blir påställd till nästa år.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.