AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.680

Någon som vet ngt om denna 540 touring på blocket?

mi
168
mikey
M5 E34 turbo 964whp
MB C180 -09 AMG-optik
Hej! var och tittade på den här bilen Länk och det va en del att göra på den, men priset är nog ändå rätt.Men det som oroade mej var att säljaren hade väldigt bråttom att bli av med den, typ "ju snabbare du köper den desto bättre pris".Har försökt få tag på tidigare ägare men ej lyckats.Kan det va en s.k bilförmedlare kanske? bilen står fortfarande reggad på tidigare ägare.
För 42tkr, ska det inte vara alltför mycket jobb, det går att hitta helt körklara bilar för det priset, utan i princip några fel, även om det inte är jättevanligt, vad är det för fel på denna?

Mvh Stephan
KR
1.360
KRAFTWERK
BMW 530iA -07
MINI Cooper Lounge -15
Mikey!

Gå in till närmaste bilhandlare o betala en liten slant för att få regnumret kört i "infotorget"! Är det en "förmedlare" som snabbt vill bli av med åket, KÖP INTE BILEN, vad Du än gör....

Via Infotorg kan Du få reda på ALLA tidigare ägare, importen, div. dispenser, skatteskulder, aktuell besiktning, all teknisk info, ev. kredköp. samt på så vis nå ägare, kreditinstitut, efterlysningsinformation, mm, mm, mm. Har Du pers. nr. på nuvarande säljare, så kan Du kolla honom/henne också. Direkt mot UC! DET är värt 200 spänn!

Mvh
Anders (bilsäljare)

BMW - Wir haben den Fuss am Gas, und die mode fest im griff...Volle Kraft Voraus!!!
fa
438
fami
525,01 IM
billig bil=skum

MVH-V8
An
226
AndersLindgren
BMW 525 Touring -92
BMW 540 Touring -00
Vad är de för fel på den ?

Blev lite sugen på den själv men sen jag fått mig ett fax från bilregistret ansåg jag att de inte ens var värt att ringa å kika på den.

// Anders
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

anders vaarför var den inte värd att ringa på?

A true gentleman never travels in front of less than twelve cylinders!
An
226
AndersLindgren
BMW 525 Touring -92
BMW 540 Touring -00
Enligt bilreg. så bytte den ägare 2 dagar innan annonsen sattes ut, namnet på annonsören överensstämmer inte med namnet i bilreg.
Den bytte dessutom ägare 1 månad innan och den har haft 14 ägare på 7 år i sverige.

Den kan vara helt ok men sannolikt vandrar den runt mellan "lycksökare"

// Anders
An
88
Annoying thing
525I Touring -92
Ge ett riktigt skambud!
Fast jag skulle nog leta vidare!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.