|
|
|
|---|---|
|
Hittade denna sida, som också har ETK online: Länk Lite annorlunda användargränssnitt, finns både för- och nackdelar. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! | |
| Är det bara jag som hittar att det inte går att söka per regnr eller? | |
|
Chassinummer vekar inte gå att söka på. Vad som är bättre är att bilderna är större, samt att man direkt får upp vilka modeller artikeln används på. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Klockrent med visningen av alla modeller som en artikel passar. Tackar! Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
"Part Cross-reference" finns även på realoem, men då måste man knappa in numret manuellt: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik, hur länkade du dig framt till länken i ditt tidigare inlägg (dvs cross ref. på realoem) __ ///M som i Mugge. |
|
|
Man måste ha valt bil Länk sedan kan du klicka på "Search parts" -> "Part vehicle search" (tipset fick jag av Micke O!) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
så behändigt! Tackar och bockar! __ ///M som i Mugge. |
|
|
Erik W Vad har du hittat för nackdelar, då? Överskådligt! Länk vs. Länk - Men jag kan ju ha fel! E12/E28-problem/lösningar finns här Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.