|
|
|
|---|---|
|
Blev sugen på att köpa följande: Länk Är detta en äkta im? Har bara hört om 325im tidigare. Men jag skall/borde egentligen byta upp mig till en E36. Fanns det något liknande M-tech paket till E36:an? mvh /Jörgen Volle Geschwindigkeit speichert Zeit | |
|
Den ser då ut att ha stora m-paketet iaf, det finns m-paket till e36 också då ser bilen ut som en m3:a. Men ska du köpa e36 istället så får du nog gå upp lite i pris ;) |
|
|
En fin e30 lär ju bringa mer i värde än en fin e36 med liknande utrustning om nåt år tror jag... Kolla på m3orna bara... eller på 325orna (e30) som folk säljer för runt 30-35k (dyrare än vissa tidiga e36).... För mycket pizzaracer med e36, e30 håller stilen mer:) Letar själv efter en fin att ha som garagebil |
|
| vad menas med imP? är det en m3 eller är det med s.k. m-optik? | |
| im ska det vara | |
| Det är m-technic , alltså spoilerpaket och andra saker. | |
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Ja, det fanns ett antal tvåfärgade "320iM", minns inte hur många, som Förenade Bil utrustade för Sverige, 1989. Instegslisterna på de bilarna har, om inte minnet sviker mig här också, texten "M-Technic". Laxsilver/delfingrå är färgerna på bilen i annonsen. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.