|
|
|
|---|---|
bmw,m3 |
Hej! Jag ska köpa en bmw i uppsala nu på fredag men jag är inte hundra% säker att den är helt ok, bara en känsla jag har. så finns de någon vänlig själ som skulle kunna ta sig en titt på bilen + en provtur och se om den är i fint och välfungerande skick. lite surt att åka över 50 mil å sen är den inte ok. självklart bjuder jag på en middag + bira om de blir någon affär med bilen eller om du vill ha pengar de är upp till dig. Mvh |
|
Beror på vilken bil det är och framförallt, är det en privat bil eller via firma? (Jag provkörde en 750 hos MN motor förra veckan, det är inte den du var intresserad av?) /Marcus |
|
bmw,m3 |
Hej! det är en bmw 328-97 som en privat person säljer. Mvh |
|
Ah, ok. Hade det varit på en bilfirma hade jag kunnat svängt förbi, däremot om man skall kontakta privatperson och stämma träff m.m. så blir det lite för mycket trassel, tyvärr! /M |
|
bmw,m3 |
Ok! får hoppas på någon annan som har tid och lust. Mvh |
|
Jag kan titta på bilen om du bestämmer en tid och plats med säljaren. Jag kan tisdag, onsdag eller torsdag kväll. Maila mig om det är intressant så kan du få mitt nummer. |
|
|
ja finns 5 mil norr om uppsala...kan tänka mej att ge ett utlåtande...ja e ganska kritisk....;) the sky is the limit! |
|
bmw,m3 |
Hej! Precis kommit hem, köpte bilen och tycker den är riktigt fin och välfungerande kändes faktiskt bättre än jag trodde. Tack för titten av bilen de va de som gjorde att jag bestämde mig för ett köp snabbt. nä dags å sova nu. Mvh |
|
ah. kul att man kunde hjälpa! glöm nu inte det vi kom överens om! ;) lycka till me bilen nu! /crille the sky is the limit! |
|
bmw,m3 |
Hej! De glömmer jag inte ska fixa de i veckan. Tack än en gång för titten annars hade de nog (kanske) blivit något annat. Men rätt roligt de här. Har haft ute annons att jag vill köpa en bmw 750 750 540 m,m Men knappt inga erbjudande men nu när jag precis stigit upp å kollar mina mail så har jag fått 1st 750 + 2st 740 erbjudande om köp, alltid likadant när man köpt eller sålt en bil. men jag är nöjd. Mvh |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.