|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
killen på bmw hade inte uppgraderat programvaran, men nu sa han att han inte kunde göra det. Så bmw på ldingö kan inte fixa mp3. Men verkstadskillen i danderyd sa att det gick så det får fixas där framöver. Jag ska ändå montera motorvärmare så jag väntar tills den har kommit så kan han fixa programvaran också. |
|
|
Hej! Jag hade liknade problemen med MP3 i början (kunde inte lyssna MP3), men sen när jag fick uppdaterad den nya mjukvaran. allt gick utan problem. Jag har uppdaterat mjukvaran på Automax Kalmar. Jag också läst lite på andras forum och de flesta påstår som någon sagt att all BMW E60 har hårdvara som med rätt mjukvaran kan läsa MP3 och DVD format. Den första jag kan bekräfta. Hälsning! JMC |
|
|
okej det låter bra. Kan du (JMC) spela upp dvd skivor med musik? för det vore helt underbart. 4,7 gig mp3 på en skiva är inte fel :). Vet du om det finns några bra firmor i stockholm som kan fixa det? Fredrik |
|
|
JMC Som sagt jag lyssnar MP3 på vanliga CDR format (ca. 700MB musik) ""E60 har hårdvara som med rätt mjukvaran kan läsa MP3 och DVD format. Den första jag kan bekräfta."" Däremot titta på din Business/Proffs Navigation skiva den är i DVD format, men jag vet inte om det är möjligt att lyssna på MP3 på DVDR± format - Det är bra ide´ om du lyckas informera oss. Jere JMC |
|
|
Jag har ingen navi på bilen, men mp3 på 700 mb skivor duger det med. Hoppas att den kan uppgradera programvaran snarast. Fredrik |
|
|
Jag håller också tummarna.. Serafim |
|
|
Hur går det, något svar? Undrande Serafim -Varför är det så ont om Q? |
|
|
jag har inte lämnat in bilen än men det bör kunna göras snarast. Jag har väntat på bla min motorvärmare som jag beställde från fabrik sammtidigt som bilen beställdes. Det är ett antal saker de ska fixa. Elhissen på höger sida fram har aldrig fungerat, verkar det som när man sköter den från passagerarsidan. Skriver när jag har lämnat in den. |
|
| fredriklarsson31! fick du det att funka har själv business radio på en bil som jag hämtade ut 2005-12 och där funkar inte MP3 | |
|
Vad händer? Någon som fått någon info om detta? Har beställt en E61 525-05 från Autowax i karlstad |
|
|
Hej, Har en E61 -05 med Navi Prof men saknar MP3 alternativet i menyn. Har alla Navi Prof den större radion. Ser man bara MP3 alternativet med skiva i? |
|
|
Alla bilar med Navi har radio pro.... bara att updatera mjukvaran till över CIP 20.. CIP 23 är den som finns hos BMW nu.. Det finns dock vissa E60/61 som inte kan få MP3, på grund af deras tillverkningsdatum. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Funkar det på din? I så fall vad har du för tillverkningsdatum? //Klas |
|
|
hmm... Jag blir lite konfunderad. Har själv business radio och undrar om det räcker med en mjukvaru-uppdatering för att kunna spela mp3 i min e60. Alternativet är ju en gateway från dension, då Ice Link verkar heljuste integrerad mot IDriven. En andra fråga är om alla stereo på e60 har AUX IN på stereon? Tacksam för hjälp på mina frågor. /marlock |
|
| fick någon här någonsin det att fungera med MP3 på standardstereon? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.