|
|
|
|---|---|
|
Skulle behöva hjälp att värdera denna: 320is -88, 17000mil, alpinvit, s-bok 4dörrars versionen utan M stora paketet och utan extrautrustning. Väldigt fin och i princip rostfri. Vad tror ni? | |
| 40-50 000:- om det är en riktig 320is du menar (med S14 motor) | |
|
Ja det är en riktig med s14b20 och dogleg låda. Värderas 4 dörrars versionen lägre eller är det samma? |
|
|
Det beror nog mest på skicket, det är inte lätt att värdera en sådan bil då väldigt få vet vad det egentligen är. De bruka ligga runt 4-5000 euro på mobile, jag tror att det är svårt att kunna ta ut så mycket mer i sverige, det är trots all nog bara BMW entusiaster som vet skillnaden mot en vanlig 320i och dom drar sig nog inte för att åka ner till tyskland och hämta en egen. |
|
|
Jag tror som nulle, runt 40 för en i hyggligt skick och uppåt 50 för en fin. Jag har bara sett 320iS med stora M-paketet. Skulle tippa att en två dörrars med M-pkt är mest eftertraktad. |
|
|
Ni har säkert rätt gissade på runt 40 också får prova med det. Själv gillar jag 4dörrars versionen ser ut som en helt vanlig 316 så det är lite av en sleeper. |
|
| Jag kan hålla med om att en vit 4dörrars vore ganska cool, det är nog ganska många plastbeklädda jappanare som skulle bli förvånade vid rödljusen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.