|
|
|
|---|---|
|
Länk Tänker på HAMANN COMPETITION frontspoiler... Support 81 | |
|
Tjena 540Niklas! Ja du... Hmm, tycker att den känns lite mycket. Vet inte vad det är som gör att den inte passar som handen i hansken... Kanske skulle front-spoiler bara ha haft ett "urtag" vid dimljusen. Men visst, skulle någon slänga kittet efter mig så skulle jag springa å möta det... :) Ha det bra! //Eson -------------------------------------------------------------------- Olyckor sker (nästan) alltid mellan punkt A & B Uppehåll dig därför så kort tid som möjligt på denna sträcka -------------------------------------------------------------------- |
|
leino |
vad ska du ha för din 540,utrustning? bmw 4ever |
|
Leino har ej satt någe pris än vet ej hur mycket utrustning jag ska släppa iväg. Men maila mig på emma.lagasio@telia.com så mailar jag dig all info om bilen. Mvh Niklas Support 81 |
|
|
Niklas - den fronten e helrå! fast bör nog komplettaras med bakstötfångare , sidokjolar o takvinge... just takvingen e den brutalaste jag nånsin sett!! fast det e nog priset också tyvärr =( mvh Danne 390Nm - oljebrännare! vågar trotsa vintern = 20" monterade... =) |
|
|
Gillar verkligen takvingen .. :) ** be as free as you want ** |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.