|
|
|
|---|---|
|
Till och med en inbiten BMW-entusiast som mig själv ställer mig frågande till denna annons: Länk "Årsmodell: 2005 Miltal: 0 - 499 BMW 750 V12 6,1L-05 ny okm 440hk 620nm komplett motor passar alla E31,E32, E38,E39,E60 pris beroende på utförande och kaross autl ZF4HP24 nyrenoverad m shiftkit o 2500v/min stallspeedconverter ring för pris ALPINA B12 rostfritt avgassystem(E32) ring för pris svarar ej på mail" MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit | |
|
Är det Alpina E38 B12 6,0an? MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Första gången jag såg den där annonsen så trodde jag att det var ett fördelsedags-skämt men den har ju varit återkommande i flera månader nu så jag är clueless :) Men som jag förstått det så bygger han trimamde M60:s på beställning. |
|
|
Hej. Köpte min 750 av han för några veckor sedan. Mkt fin bil som är i kanonskick. Är intr av motorn med, men priset är väl lite häftigt. Har ni pratat med han om den? |
|
|
hmm.. något som inte stämmer? Om det är en 750 -2005 skulle det ju vara en V8. Möjligen kan det vara 12:an från 760 men den är ju på 6,0l. Stämmer ju hyffsat med effekten i alla fall. Mvh Johan |
|
|
Är det inte motorn som sitter i 750 års 03 och nyare?? Den har en V12 på 5972cc |
|
|
Dubilidu, Någon sådan modell finns inte, E65 med V12 heter 760i Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
|
Hmm...Låter som en viss Carl som bodde i Piteå och han och hans brorsa hade en B7 Turbo ihop då(slutet åttiotalet vill jag minnas..Kan ha helt fel,men han hade ju en passion för motorer redan då helt klart. Ägt Porschar osv redan under skoltiden vill jag minnas.. RonnyL>>>Började din f.d bilägares efternamn på T? Du behöver inte skriva ut efternamnet här,men du kanske kan bekräfta början på efternamnet,eller dementera det.. Mvh Janne. |
|
|
Hej igen. Japp, det stämmer bra. Har du pratat med han eller har nå annat att berätta, mejla går bra. Lite nyfiken då du frågar. |
|
| Ingen som vart i kontakt med han om Motorn?? | |
|
"Kalle Hansen" Jupp. mitt fel. Såg det när jag hade skrivit. MVH |
|
Paap Reeder |
... tror det är en borrad M73 som är bromsad till 440. Lär kosta en sexsiffrig summa. MVH /// Paap R |
|
Här har ni en annan annons från samma person: Länk .....men fattar inte, är nån intresserad av vad detta är, kontakta säljaren, måste vara det enklaste o mest rättvisa sättet...... ///Magnus |
|
|
Kan kanske vara så att man är intresserad av vad det är för något men inte intresserad av att köpa den. Då tycker inte jag man ska kontakta säljaren. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.