AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.390

Billiga däck?

Vart kan man köpa billiga däck?
På nätet tycker jag att det verkar vara väldigt billigt... och jag är nöjd med det jag köpt online. dackonline handlade jag senast och det var billigt och bra. Nankang heter däcket jag kör på nu.

///Martin
ch
15
chkan
520i touring -92
www.molway.com
Rette
www.gummihuset.se
M7
18
M7 Powered
Bmw 740Ia M7 Powered -95
Beställde däck från däckonline i juni, betalade dom och allt men några däck fick jag aldrig och nu vägrar dom svara på både telefon och mejl..

er
192
erik83
318i -92
M7 Powered: ring till PLUS , de brukar få fart på såna där oseriösa företag! sen så kan man ju hoppas att de är många här som läser om dom så inte fler köper utav dom!

pe
117
pecklo
518i -86
har köpt från däckonline. Billigt o utan några problem. En uppsättning Michelin vart det.
Jag köpte iof via en däckmontör till däckonline men det var inga problem... Ryktet sa att dom inte hade något avtal med någon fraktfirma till Gotland men det funkade ändå... Sen att han förstörde en fälg vid monteringen är ju en annan historia...

///Martin
Pa
368
Palle83
Mini Cooper Clubman D
Kan rekomendera Länk köpte däck till motorcykeln där för ett tag sen, billigt å snabb leverans, beställde måndag kväll och hade däcken på fredagen samma vecka :)
Tu
58
Turboleffe
535d GT-12
Har köpt från däckonline flera ggr. senast fans däckena på nätet men 3dagar senare så fick jag ett mail att dom var slut tog ytterligare 1-2v innan pengarna kom till baks på kontot eftersom jag fick ta reda på mitt IBAN koto nr m.m. krångligt var det men pengarna kom.
Allt som är biligt har en baksida......
Si
560
Sir Anton
E28 528i -85
E70 x5 3,0d -08
Beställde 4st reg. 215/40-17 från dackonline.
Fick några dagar senare ett mejl på tyska där det stod att
dom däck jag beställt var slut och att de därmed skulle skicka mig
nankang ns2 (nya) ist för samma pris, 400kr st =D

be äm ve
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.