|
|
|
|---|---|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Denna är jag spekulant på nu: Länk Men hur kan den vara så billig med de milen? Skruvad? Är den ett vettigare köp än V12an i Hörby som dessutom var en -90? ( Länk ) Orkar den lilla V8an att dra bilen haha? =) Känns fattigt med sån liten motor i den lagom stora bilen bara. Hjälp till nu lite tack - imorgon är min enda lediga dag och då ska jag fara land&rike runt för att leta bil. Tack. |
|
Vad tycks om denna -> Länk ? har bara gått 5000 mil enligt annonsen, ett bra köp med tanke på att den måste vara som ny isf. mvh don_salvatore87 |
|
![]() 712 E38 750iL -00
Har mailat den killen från sist du länka til den och han har inte svarat. Men efter jag köpt den finns det inte många tusen kvar på kontot. Får jag en punktering så står jag där haha =) Man aknske borde vänta 2-3 månader o köpa då när man kan röra sig i +150tusen-klassen? Gud som jag velar..... Kommentarer kring 730n nån? |
|
bara en kommentar till det där med att köpa bil: Låt det ta tid, du känner igen din drömbil när du ser den. Lycka till! |
|
bmw,m3 |
är 730 fin och välfungerande för de priset + de går säkert pruta också så är de ju ett kanonköp (enligt mig) har själv haft en med lilla v 8,an tycker de räcker till men har man en gång vant sig vid 750 så då blir de svårt att gå ner i motor storlek. |
Paap Reeder |
... tveklöst 730:ian!! I 98% av allt brukande av bilen så märks inte skillnaden mot V12:an..... det säger jag som vridofil .... men vettet måste också få sin chans. I 2% av fallen "hade det suttit bra" men en V12:a ..... men , men .. Att lägga på ytterligare 75Kkr till en annan -95:a / E38 och tredubbla körkostnaderna är inte vettigt. ... föresten ... har inte den där 750/E38 varit ute på annons tidigare? ... tycker mig känna igen bilden ...För typ 3 år sedan?? MVH /// Paap R |
![]() 712 E38 750iL -00
Det finns ingen 750/E38 i nån av annonserna. Kör upp nu o kollar på 730n. Wish me luck.... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.