|
|
|
|---|---|
|
Gokväll i stugorna. Behöver lite tips om vad jag kan göra mer på bilen! Kolla in dessa bilder: Länk Länk Funderar på en ytterst ljus toning på vindrutan, hela alltså. Är också sugen på E60 M5 fälgar, vad tror ni? Fler tips? (Inga M3-speglar)! MVH Björn | |
|
Länk Blev fel länk den andra. |
|
|
Måste bara få berömma den fina färgen på bilen du har, Nya M5 fälgarna blir för mycket på E34:an tycker jag, utan tvekan så kan dem passa fint men dem e lite "overkill" ,tycker inte dem harmoniserar med E34. Hitta fälgar med bred/djupt polerad kant istället typ rondell 58 i 18" storlek?. Annars så rör du inte bilen mer ;) håll den så original som möjligt. Men du har redan fina fälgar...Racing Dynamics??? Min vackra Länk Mvh Dragolito |
|
|
Håller med Dragolito. Stilrent är snyggast. Feta fälgar, kanske klarglasblinkers i fram och på sidorna, Angeleyes är ju snyggt men sen räcker det. E34 är snygg från början och bygger man om för mycket ser dom bara billig ut enligt mig. En sak som verkligen förhöjer är Alpina frontspoilern tycker jag. |
|
| Jag hade nog satsat på att få den att se ut som en B10 BiTurbo. | |
|
Jag tycker det ser alldeles utmärkt och tyskt diskret ut. Sådär skall en BMW se ut! Köp en japps eller dylikt om du ska styla mer... Passar sig inte på 5-serien med mer styling. Min åsikt! :) |
|
|
Tack för synpunkterna! Nej ska inte bli nån F&F-styling, mer diskreta grejer. Dragolito: Jo det är racing dynamics RGP eller vad dom heter, hittar dom inte nånstans i sverige, annars kunde jag tänkt mig dom i 18". Dom är lite kantstötta därför vill jag byta ut dom. Spårar lite med 265 bak också. Vad tror ni om att sänka den några cm till? Liiite för hög tycker jag =) |
|
|
Ett par Alpinafälgar med duktig storlek tror jag skulle se riktigt bra ut, gärna tillsammana med dito front. Bilen: Länk |
|
| Ja lite mer sänkning är väl aldrig fel...E34:an ser jäkligt bra ut när den är låg. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.