|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha tre ekrad sport/multifunktionsratt, och farthållare. Någon som har tråkigt och kan översätta allt åt mig :) Aktuella valen Länk | |
|
"Multifunktionslenkrad" är det enda som går att välja, och då ingår farthållaren såklart. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Farthållare = tempomat, hungrigt värre eller hur... Diesel-Framtidens melodi / JK |
|
|
joke Jo jag har listat ut det men om du klickar på min länk i första posten så ser du att det inte finns att välja. Tänkte om BMW har nått annat eget namn på farthållare. |
|
| Blir alltså valet Multifunktionslenkrad samma sak som farthållare? | |
| Det beror väl på vad det är för bil du är ute efter tycker jag. Men M-sportkaket med sportstolar med mera brukar altid gå hem i begagnat leden. Sen så brukar jag även bocka för soltak då jag gillar det, samt att bilar utrustade med soltak brukar vara mer påkostade i utrustningshänseende överlag. Fast här i sverige så struntar folk högaktligen i taklucka och skriker sig hesa för skinn istället så... | |
|
Några korta översättningar: Första kolumnen: DSC = Antisladd NAVI/Radionavi (Radionaci är ett enklare system som visar med pilar i displayen till radion) Ställbart svankstöd Stolsvärme Mittarmstöd Sportstolar Elmanövrerade stolar Röststyrning Andra kolumnen: AC/Klimatautomatik Xenon Däcktryckskontroll Backvarnare Multifunktionsratt Vita blinkers Telefonförberedelse Vet ej vad Klimatkomfortfrontscheibe heter på svenska, men det innebär att framrutan är gjord i ett glas som reflekterar IR-strålning, för att minska uppvärmning i kupén soliga dagar Tredje kolumnen: Skinn Larm Färddator Sportchassi Dragkrok CD Sportpaket |
|
lennarthb |
Hej !! Prova att använda denna översättnings site Länk Den klarar att översätta det mesta...har använt denna flera gånger !! //Lennarth B |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.