|
|
|
|---|---|
|
Tjenis på er allihopa! Har ett litet men enerverande problem.....min bakre sidoruta på förarsidan läcker in vatten vid tvättning. Finns det någon justeringsmöjlighet eller är det bara att byta listen runt rutan?? "If U have a setback,don´t take a stepback...but get ready 4 U´r comeback!!!!" widehall | |
|
Samma här! skitjobbigt, får lägga en trasa innanför varje gång. Det går inte att justera "spännet" i den tyvärr...listen ska bytas! /Klas |
|
| Min 3 månader gamla 325Ci läcker också vatten vid maskinttvätt....... | |
|
Stackars BMW som får gå i maskintvätt... //Cosmos E28 Registret # 160 o/_______\o (Oo=00=oO) []=****=[] |
|
| Min bakre ruta på förarsidan läcker också in vatten, så mycket så att bältet fram blir blött. Men listen ska snart bytas så då borde det nog bli bra igen | |
| Går rutan verkligen inte att justera..?? där den skena som rutan sitter i längst ned, är fastskruvad i fönsterhissen brukar det vara ovala eller för stora hål så att man kan justera rutans position. | |
| Osprey, bakrutorna på coupérna går inte att hissa ner, men det är möjligt att det finns nått där man kan justera | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Lite glassilikon på rätt ställe i listen borde lösa problemet åtminstone tillfälligt. Finns inget värre än vattenläckage kan förbanne mig till o med rinna uppåt. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.